Results for: cerita Search Results
Family Filter:
4:35
cerita satu malam. hot videos 2009, short ghost story. funny.
10 Mar 2009
2198
Share Video

6:31
The CHOKY adalah band yang berasal dari Jatitujuh Kertajati Majalengka. Ini merupakan videoklip pertama dengan lagu berjudul "Biarkan Semua Menjadi Cerita"
13 Jan 2011
167
Share Video

5:23
"Saya Nak Hantar Air Kepada Jamal Tapi...," Cerita Ratu Naga Kena Serang 30 Lelaki.
22 Dec 2016
52
Share Video

10:23
februari 2017 Cerita tentang batu
14 Apr 2017
15
Share Video

8:19
Cerita Tentang Ganti Kulit
14 Apr 2017
6
Share Video

7:27
Goyang pantat goyang tetek Artis dangdut indonesia
12 Sep 2009
2268
Share Video

4:05
Klip terbaru dari SOLACHY Band asal Majalengka
16 Sep 2010
130
Share Video

7:00
Content By Coro.Coro.tv Published By Astro Ceria (Astro Entertainment Management)
20 May 2011
6284
Share Video

2:42
This is a video made to celebrate the friendship that is Vulgarnosc
11 Oct 2016
67
Share Video

18:01
Ceramah Ustadz Yusuf Mansur
18 Apr 2017
2
Share Video

13:10
iIndonesia Gameplay
22 Apr 2017
22
Share Video

13:10
Indonesia Gameplay Part 20
23 Apr 2017
12
Share Video

2:07
Iklan cerita man laksa...Antara cerita paling kelakar yg aku pernah tgk..
12 Feb 2008
6365
Share Video

2:57
Saiful Apek berduet dgn Siti Nurhaliza lagu Ahai Cik Siti mcm dlm cerita Ali BAba Dan 40 Org Penyamun tuh.. hehhe..Enjoy,guys... SITI NURHALIZA VIDEO PANAS?? LAYARI *******kuasa20.tk
10 Feb 2008
29348
Share Video

3:32
Babak dalam cerita Do Re Mi..Mamat ni g merompak n ngaku Lone Ranger..Mesti ramai yg teringat babak ni..Hope video ni dapat ingatkan balik memori kite kat cerita2 Tan Sri P.Ramlee dulu2.....Enjoy,guys!!
24 May 2008
3781
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2235
Share Video