Results for: fool's gold Search Results
Family Filter:
9:11
"To be an artist you have to do more than just make songs and perform them live. You need to be a business. How do artists make money? How do they run their businesses? How do they most the most of the present and how do they plan for the future? Here four artists talk about the business they are. Moderator: Adam Shore (The Daily Swarm) Panelists: A-Trak (Fool's Gold), Joe Bradley (The Black Lips), Greg Anderson (Sunn O))))"
13 Apr 2011
102
Share Video

8:39
Bloggers Ryan Catbird (The Catbirdseat), Matthew Perpetua (Fluxblog) and Bjorn Jeffery (Discobelle) discuss the process of discovering and launching new artists with label A&Rs Dean Bein (True Panther Sounds), Nick Catchdubs (Fool's Gold Records) and Gordon Conrad (Relapse Records).
19 Apr 2011
142
Share Video

8:24
Nick Catchdubs discusses developing Fool's Gold Records with A-Trak from an aesthetic and curatorial perspective, and how the blogger/label relationship plays in with his business choices. Gordon Conrad and Dean Bein talk about seeking out new bands and approaching the business ultimately as music fans. The three discuss who, bloggers or labels, create buzz bands.
19 Apr 2011
139
Share Video

7:50
A-Trak of Fool's Gold Records talks juggling different responsibilities as a touring dj, producer, and now label owner. He discusses the unique challenges faced by artist-run labels and different ways to deal with the very different roles he has to play each day.
21 Apr 2011
158
Share Video

0:00
Sandee Westgate reviews Fool's Gold for Tunaflix****
8 Jul 2008
1462
Share Video

2:52
The world-famous Naked News reviews a bunch of new DVD releases, including low-budget psycho thriller Otis, historical drama John Adams (starring Paul Giomatti in the title role) and Pick of the Week, the Matthew McConaughey and Kate Hudson romantic comedy, Fool's Gold!
6 Sep 2009
357
Share Video

3:39
Last Call with Carson Daly Season: 11 Episode: 1241 Fool's Gold perform their song Wild Window at the Troubadour.
7 Oct 2011
224
Share Video

1:59
The clip Plane crisis from Fool's Gold (2008) That's it. That's it. Oh! Tess! Finn! Tess! Oh! Damn, baby, since when do you know how to fly? Don't. Can't. Well, you're doing a great job. I mean, we're still in the air, right? Technically. Oh, shit. I think he hit the engine. Okay. Um... Wings, flaps, air speed, altitude... ...pedals for the rudder. Check. Okay. How do you know what to do? You know... ...PlayStation. Ha-ha! Oh, God. Oh, God. Hang on, hang on. Here we go. Aah! Whoo! Finn! Wow. Whoa. Hey, you're doing it. Way to go. That's great, oh, wow. We're flying. Yep. How do we land? Yep. How'd you do it in the game?
11 Nov 2011
470
Share Video

1:39
The clip Plane crash from Fool's Gold (2008) One hundred. We got it, baby. Eighty. Sixty. Forty. Pull her up, boy. Baby, baby... I love you. I love you. Pull her up. Oh, shit. Finn? I'm sorry. I love you. I've learned a lot from my mistakes. Marry me. No... ...you haven't. And, yes... ...I will. Baby. What?
11 Nov 2011
1242
Share Video

1:57
The clip Gemma distracts Moe's people from Fool's Gold (2008) But why does everyone I know think I'm hot except the ones on this boat? We think you're hot. Are you kidding me? I know I do. Gemma. I need your help. No time to explain. What do you want? Some expert advice on how to be stupid? Oh... Look. See how dumb they are? Yeah. They can't help it. You can. The end. Let's go. Okay. Okay, you're on. Okay. All right, go, go, go. Hi. Hi. I'm Gemma. Hi. Hey. Hey, hey. It's Gemma Honeycutt. Are you serious? It's Gemma Honeycutt. Hi. What are your names? Oh. I'm Happy. I'm Jim. Hi. Hi. Petruchio, eh. So did you all grow up on this boat? Oh! Oh, my God, there's Finn. Gemma. Goddamn bastard. I'll get that little shit out of there myself. What, are you crazy, Moe? Who the hell set off that charge? There's a man down there. What the hell? Right over here. He ripped up the grid. Nobody rips the grid. Anybody gonna kill that boy, it's gonna be me. Okay.
11 Nov 2011
819
Share Video

1:39
The clip Jet ski chase from Fool's Gold (2008) with Ray Winstone Gemma. No. Get me on that plane. Hang on. Go. Go. Go. You happy now, you big butch bastard? Just go help Moe. Go help him. I want you to pull me right up next to the port side. What's a port side? Uh... The left side. Oh, okay. Right next to her. Go, go, go, stay with it. Okay. My God, what are you doing? Pull right up next to the pontoon. Whoa! Now that's a man who loves his wife.
11 Nov 2011
1123
Share Video

1:28
The clip Bunny grabs Tess from Fool's Gold (2008) Here, cock it. Cock it. I can't make it cock. No, no, no. Give that to me. You okay, Moe? Yeah, great. Get in the plane. Get... No. Aah! No. Get your hands off her. Get in the plane. Sit back. Get your hands... Sit back now. Sit back now. Shit.
11 Nov 2011
248
Share Video

1:51
The clip Catching Gemma's hat from Fool's Gold (2008) with Roger Sciberras Have fun shopping. Thank you, Daddy. Do try to keep it under 50 thousand. What? Ha. Supper's at 7. I was supposed to meet some friends, but I'm gonna try to get out of it. Invite them aboard if you like. Just let me know. Okay, I will. Love you. My hat. Hey, look. The hat, he is a Frisbee. Can you turn the boat around? Thank you. Okay, but we never gonna catch him. Whoa! God. Oh, shit. Oh. Oh, my God. You killed him.
11 Nov 2011
966
Share Video

1:20
The clip Sex in a church from Fool's Gold (2008) Oh, my God, listen to this. Listen. "That we are by no means... ...the first Europeans to visit here... ...is finally proven by the discovery of a Spanish gravestone... ...that of a woman. I cannot but wonder who she was... ...and how she came to die here, for the headstone reads simply... ...'Aurelia, 1715."' Holy shit. "Forsake her I could not. And so it was here, on this beautiful hilltop... ...that I resolved to bury our own dead... ...and begin work building a church." He marked it with a headstone. And this guy built a church around it. It's in the cemetery. It's in the cemetery. Finn. Mm-hm. Oh... No, come on. Here we go. Oh, shit, I got you. Mm-hm.
11 Nov 2011
18526
Share Video

1:54
The clip Cemetery fight from Fool's Gold (2008) It's a blowhole. It's the one at Clifton Point. The low December tide drops so low... The winter solstice. The lowest tide of the year exposes the mouth of the blowhole... ...which is normally under 15 to 20 feet of water. Two days out of the year it's a cave. They float the chests in, the tide returns... ...then the place becomes a deathtrap. Did we just find our treasure? Sound like it. Nice to meet you, Mrs. Finnegan. Hey, Bunny. What the hell are you doing here? Give me the book. Come on, Bunny. I mean, are you sure you don't wanna, you know, give it to the new guy? What you think you're gonna do with that, huh? Hey, you better put the damn shovel... Hey, hey, hey, look, you know, I don't want no trouble. Get me out the hole! Get him, baby, get him. Finn! Where you...? What you...? Grab him. Come on. Yeah, yeah, yeah. Come on, go, go, go. Hey. Hey... Get after them, damn it.
11 Nov 2011
291
Share Video

0:40
The clip Tess meets Finn from Fool's Gold (2008) It's not an investment, per se, because you probably won't see a dime... ...but it's a chance to pull out a piece of living history... ...from the sand with your own two hands. To the Aurelia. Hey, babe. What are you doing here? Have a good dinner. Bon app�tit, everybody. Ugh! I take it you've met.
11 Nov 2011
130
Share Video