Results for: kalau Search Results
Family Filter:
3:12
Lagu kalau Berpacaran untuk anda semua.
18 Dec 2010
869
Share Video

3:29
georgian song
26 Feb 2010
362
Share Video

40:09
Video Ceramah Agama Kalau Ingin Usaha
16 Apr 2017
6
Share Video

1:29
lucu banget video anak kecil joget hingga celananya melorot
22 May 2017
27
Share Video

2:30
Singkatan bagi video panjang Jalan Laju 2004 pada 1 Jun 2006. Kalau nak video panjang, boleh lah mintak kat aMIr_sQuiD, tapi kena kasi thumbdrive lebih dari 256MB
4 Jun 2006
1595
Share Video

0:59
scooter dr Honda...kt Malaysia mesti xmasuk kot...kalau masuk sure laku hAbis!!
25 Feb 2007
4768
Share Video

0:28
If you just only eat, you gone be fat. Makan aja terus yach, ntar gemuk lho.. Apa lagi kalau gemuk rohani. Cape dech..
7 Jun 2007
4022
Share Video

1:29
tgk la kalau brani
24 Jul 2007
3331
Share Video

5:45
AGAMA ISLAM AGAMA YG MULIA DI DUNIA, JAGAN MARAH, JAGAN RASA DI HINA, KALAU KITA MARAH, KITA AKAN DI HINA, UMAT ISLAM ,UMAT YANG MULIA, JANGAN JADI TALIBAN, TALIBAN MENBAWA DOSA, HAPUKAN TALIBAN , JUNJUNGILAH ISLAM, UMAT ISLAM , UMAT YANG BERTAMADDUN, ISLAM MENBAWA AMAN KEPADA DUNIA.
25 Aug 2007
1749
Share Video

1:11
sayang kalau nak hisap boleh tapi kena locok
6 Oct 2007
62992
Share Video

3:21
Berubah - Lagu Kempen Pilihanraya DAP 改变 - 民主行动党全国大选竞选主题曲 Just Change - DAP 2008 Election Campaign Song Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Perubahan kita harapkan Bersama rakyat Malaysia Bersama kita berjuang Bersama kinilah masa Bersama itulah impian Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Perubahan kita harapkan Rasuah kita perangi Jenayah kita cegahi Inflasi kita akhiri Bersama kita bangkit lagi Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Perubahan kita harapkan Kita akan tetap berjuang Untuk hak asasi Keadilan pertahankan, pemimpin mesti berintegriti (selamanya) Rakyat diutamakan (jangan lagi) kita bertunduk (fikirlah) kalau bijak undi (bersama) Catatkan sejarah (kita semua mesti berubah) Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Bersama kita harungi Bersama kita mengharapkan Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Berubah kita mengharapkan Berubah......
27 Feb 2008
3239
Share Video

1:04
hantu syaitan iblias di nusantara, indonesia malaysia . Nasihat saya jgn di cari hantu ini kerana mereka memang cemburu dengan kejadian kita yang penuh sempurna, lihat lah rupa yang hodoh mereka ini kalau anda diperhatikan oleh hantu atau syaitan jgn di lihat rupa mereka kerana anda mungkin lemah pengsan atau terkejut. pandang kearah lain jika anda perasan hantu ada di depan anda
29 Mar 2008
428
Share Video

0:55
lokasi di Sibu dan Daro pada tahun 2008, kerja mengandam nampak senang, kalau cantik orang diam......kalau tak cantik orang komen. call : suhana ;0138274422
25 Jul 2008
3664
Share Video

5:46
rame orang pada nanya apa bener dangdut itu merdu suaranya atau asyik goyangnya? Yah! terserah kalo mau ndengerin ya tutup mata kalau mau lihat goyang pinggul ya tutup telinga tapi kalo mau dua-duanya ya silakanlah....
5 Sep 2008
60455
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2257
Share Video

1:02
*******tinyurl****/42dt27 Buat Duit Ni Beb. Rugi kalau x cuba.. Hidup lg nie..
20 Jul 2009
3967
Share Video