Results for: lagu Search Results
Family Filter:
2:48
Lagu tema parti Islam Semalaysia, PAS,
22 Sep 2007
14655
Share Video

1:16
*******www.videokl**** Juara lagu ke-22 Champion of Songs Awards Dato Siti NUrhaliza audition in One Utama popular artist *credit to original owner video more hot video at *******videokl****
28 Jan 2008
12639
Share Video

3:21
Berubah - Lagu Kempen Pilihanraya DAP 改变 - 民主行动党全国大选竞选主题曲 Just Change - DAP 2008 Election Campaign Song Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Perubahan kita harapkan Bersama rakyat Malaysia Bersama kita berjuang Bersama kinilah masa Bersama itulah impian Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Perubahan kita harapkan Rasuah kita perangi Jenayah kita cegahi Inflasi kita akhiri Bersama kita bangkit lagi Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Perubahan kita harapkan Kita akan tetap berjuang Untuk hak asasi Keadilan pertahankan, pemimpin mesti berintegriti (selamanya) Rakyat diutamakan (jangan lagi) kita bertunduk (fikirlah) kalau bijak undi (bersama) Catatkan sejarah (kita semua mesti berubah) Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Bersama kita harungi Bersama kita mengharapkan Berubah untuk Malaysia Berubah untuk Malaysia Berubah kita harungi Berubah kita mengharapkan Berubah......
27 Feb 2008
3238
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2235
Share Video

2:45
Lagu yang membangkitkan semangat jiwa orang melayu
16 Oct 2008
6831
Share Video

5:32
Kumpulan Meet Uncle Hussien berjaya merangkul gelaran juara lagu Exclusive video *******www.videokl****
19 Jan 2009
13014
Share Video

0:39
Barclays Premier :Lague - Chelsea vs Middlesbrough Goals HD ENJOY
30 Jan 2009
1051
Share Video

1:53
Lagu Tiga Kupang OA: A. Romzi *******mr-naz.blogspot****/
1 Mar 2009
3330
Share Video

2:41
Lagu rasmi Sekolah Menengah Kebangsaan Matang Jaya, Kuching.
10 Apr 2009
2479
Share Video

2:22
Suasana perhimpunan waktu pagi...di perhebatkan oleh lagu sekolah versi baharu
8 May 2009
1853
Share Video

3:35
lagu yang pernah hit suatu masa dulu
3 Jun 2009
18587
Share Video

4:12
*******wajibtahu.blogspot**** Dapatkan panduan teknik simple jana wang di internet. Persembahan menarik dato' siti dengan lagunya Destinasi Cinta di Anugerah Juara Lagu AJL 22, tv3. asyik tengok vids gadis, bogel, cium, raba, artis, melayu, malaysia, indonesia, singapore, singapura, brunei, melayu, skodeng, mamat, minah, seksi, main, minyak, pelik, ajaib, eksiden, kemalangan, ngeri, binatang, setan, pacaran, bugil, lirik, lagu, lawak, kelakar, tetek, payudara, sekolah, khalwat, liwat, lucah, telanjang, rempit, awek, cewek, cowok, karaoke, remaja, bohsia, pocong, tragedi, video klip, wang, buat duit, uang, skodeng, bogel, bugil, rogol, tetek, payudara, berahi, malaysia, singapore, singapura, indonesia, brunei, sukan, bola, kaya, panduan, belajar, klip video, karaoke, mawi, ekin, nikah, sanding , juara lagu, tv3, gedik, pengkid, bohsia, cari duit, duit internet jom layan vids yg mcm ni pulak....
19 Aug 2009
3179
Share Video

3:56
lagu madura
22 Aug 2009
1607
Share Video

0:48
Huda Dinie Nyanyi Lagu Raya tahun 2007
15 Sep 2009
209
Share Video

9:42
lagu yg berisi puji pujian umat islam
29 Oct 2009
571
Share Video

2:35
Lagu kita
5 Nov 2009
439
Share Video