Results for: lelaki Search Results
Family Filter:
5:09
Anuar Zain -Lelaki Ini (Karaoke Version).
11 Nov 2007
2711
Share Video

3:45
Membawakan Tarian Rock & Roll.. Lagu Melly Goeslow - Lelaki Idaman Exclusive video *******www.selebriti.tv
27 Nov 2008
2246
Share Video

0:24
klik sini utk Beli - *******isterisayang**** - Payudara Idaman Wanita - *******isterisayang****/blog/2011/03/28/payudara-tegang-dan-besar/ Herba Besar Zakar - *******isterisayang****/vimax/ Gel Lambat Pancut - *******isterisayang****/new-libido-gel-5ml/ Cara Besar Payudara klik sini - *******isterisayang****/blog/2011/03/28/payudara-tegang-dan-besar/ Pump Besar Zakar - *******isterisayang****/blog/2011/06/25/vimax-extender-alat-peregang-zakar-menjadi-panjang-dan-besar/ Krim Tegang Payudara - *******isterisayang****/rawatan-pembesaran-payudara-montok/krim-payudara-bollywood.html Mystique Pikat Lelaki - *******isterisayang****/mystique-swiss/ Herba Ketat Faraj - *******isterisayang****/tongkat-ajimat-madura/
24 Jun 2012
18571
Share Video

5:23
"Saya Nak Hantar Air Kepada Jamal Tapi...," Cerita Ratu Naga Kena Serang 30 Lelaki.
22 Dec 2016
52
Share Video

4:18
5 Jun 2006
719
Share Video

0:28
*******carllys****
21 May 2009
137615
Share Video

6:59
Peringkat PETRONAS 30 July 2009
1 Sep 2009
246
Share Video

1:42
*******j.mp/tonton-rancangan-menarik_click-sini *******j.mp/tonton-rancangan-menarik_click-sini *******j.mp/tonton-rancangan-menarik_click-sini
6 Jan 2013
13826
Share Video

3:11
syiah Malaysia
10 Aug 2013
4461
Share Video

1:31
Here, little Ikhwan is laughing his heart out as I sing my heart out to him. I wrote him a song based on the melody of Twinkle Twinkle Little Star (which I also sang towards the end of the video). Here, I enclose the lyrics to 'Ikhwan Rasydan' song (in Malay and with English translation): Ikhwan Rasydan Bin Abdun Nizar. Nama Ibu Nor Hariza. Ikhwan budak lelaki, belum lagi tumbuh gigi. Ikhwan Rasydan sudah minum susu. Lepas ini baca buku... (the English version may not rhyme due to it being directly translated): Ikhwan Rasydan Bin Abdun Nizar (his full name). Ibu's name is Nor Hariza (his mother's name). Ikhwan is a baby boy, who has not yet formed a teeth. Ikhwan Rasydan had just been fed. After this it's time to read...
30 Aug 2007
44639
Share Video

3:40
seorang budak lelaki ini keluarganya memang kristian dan tidak tahu bahasa arab, pada umur 4 tahun dia dapat dapat satu perkataan dari mimpi.. seorang lelaki yang pakai baju warna putih dan berdiri di bawah pokok. dan diajarkan kepadanya segala galanya tentang islam yang sebenar yang diajar oleh rasulullah s.a.w... budak kecil ini telah menerangkan kepada semua org siapa itu Allah dan tidak boleh meyekutukan Allah. dan dia juga te;ah berceramah kepada semua manusia akan maksud islam yang sebenarnya. dan selepas kejadian itu keluarganya dan semua orang yang melihat kejadian itu telah terbuka hatinya untuk memasukki agama islam dan telah percaya bahawa islam adalah agama yang hebat. satu lagi kebesaran Allah... dan telah ditunjukkan kepada sesiapa sahaja yang Allah kehendaki.... dan telah menunjukkan sifat sifat Allah bahawa tiada yang mustahil bagi Allah. This kids both parents were christian and his native language is not arabic, he is only 4. He claims the words he is saying were tought to him in his dreams by a man dressed in white under a tree shade. When he is not preaching if u talk to him in arabic he doesn't respond...by the way his parents and hundreds converted seeing him... Elhamdulilah. A blessed child showing men among men who Allah is. Allah bless him. We all wish we were like him. Muslims come in peace. May Allah take us all to Jannat. Ameen.
19 Jun 2008
28971
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2234
Share Video

2:34
28/7/09 antara jam 5.30 - 6.30 ptg, 2 orang lelaki telah berjaya mengeluarkan kunci dari kereta wira.
29 Jul 2009
457
Share Video

0:42
Gambar seorang lelaki yang ketiduran dengan kusyuk sekali..malangnya tidurnya dirakam dan diubahsuai kepada satu video yang mencuit hati..nama manjanya adalah "ASEK MEMANG"..kamu boleh juga panggil dia chin peng..hehehehehe..enjoy the video..
21 Aug 2009
1458
Share Video

1:51
Mengisahkan Adnan, seorang mat rempit yang berusia lingkungan 27 tahun. Adnan atau lebih dikenali sebagai Nan Sempit di kalangan rakan-rakannya adalah seorang anak yatim piatu yang dibela serta dijaga oleh makciknya sejak kecil selepas kematian ayahnya. Namun dia berhijrah ke Kuala Lumpur kerana tidak mendapat kasih sayang dan layanan yang baik dari keluarga makciknya. Di ibu kota, Adnan tinggal bersama Macha, abang saudaranya dan menjadi tempat dia meluahkan rasa hati. Dia mula hidup di Kuala Lumpur dan bekerja sebagai mat despacth di sebuah syarikat swasta dan menyimpan perasaan pada bosnya,Nadia. Nadia dilahirkan dalam keluarga mewah dan stabil dalam kerjayanya. Nadia sering ditemani pembantu peribadinya,Wawa.Wawa adalah teman wanita kepada Bobby dan juga menjadi sahabat pada Adnan. Nadia pernah kecewa akibat putus cinta, menyebabkan Nadia susah dan takut untuk bercinta lagi. Sehinggalah pada suatu hari, rakan-rakannya merancang untuk membuat reunion party. Pada mulanya Nadia kurang bersetuju, tetapi Nadia disindir enggan pergi ke reunion tersebut kerana malu tiada teman lelaki. Nadia tercabar dan kebetulan Adnan lalu di hadapan mereka dengan tidak sengaja. Nadia terus menarik Adnan dan terus memperkenalkan Adnan adalah teman lelakinya. Adnan terkelu. Sejak peristiwa itu,pelbagai cerita yang berlaku antara mereka sehinggalah pada satu hari Nadia cedera akibat diserang sekumpulan remaja dan telah diselamatkan oleh Adnan. Nadia mula menyimpan perasaaan pada Adnan. Walaubagaimanapun Nadia tidak pernah mengabaikan kerjayanya sehinggalah Nadia telah mendapat tender kontrak besar dari Datuk Harun seorang usahawan yang berjaya dan telah bertemu dengan Jofri. Jofri adalah rakan Nadia ketika di kolej mempunyai agendanya tersendiri. Jofri menyimpan hasrat dendam pada Adnan untuk memiliki Nadia dan bersubahat dengan Zack bagi membantu rancangannya memisahkan Adnan dan Nadia selain ingin mendapat tender Datuk Harun. Namun, Nadia dan Adnan semakin mesra, Nadia berjinak-jinak dengan dunia Adnan sebagai seorang mat rempit dengan niat untuk mengenali Adnan dengan lebih mendalam. Nadia sangat teruja. sehinggalah satu kejadian berlaku di mana Zack telah cuba mengambil kesempatan pada Nadia dan Adnan menyerang sehingga menyebabkan pergaduhan besar. Nadia mula merasa tidak selesa serta memarahi Adnan dan semenjak kejadian itu Nadia mula rasa benci pada Adnan walaupun Adnan cuba memujuk. Nadia mengambil keputusan untuk memecat Adnan selain memaki dan menghina Adnan. Jofri mengambil kesempatan itu untuk menenang dan menceriakan Nadia dengan harapan Nadia jatuh ke tangannya. Namun,segalanya terbongkar apabila Adnan mengetahui Jofri dan Zack bersubahat merancang segalanya selepas Jofri mengupah Zack merompak bag laptop yang mengandungi pelbagai proposal dan dokumen penting untuk tender Datuk Harun. Nadia menyesal mengenali Jofri. Nadia cuba memandang Adnan tetapi Adnan tidak mengendahkannya dan berlalu pergi. Apakah kesudahannya? Semuanya akan terjawab dalam ADNAN SEMPIT, Pada 14 Januari 2010 di pawagam.
15 Feb 2010
1274
Share Video

3:19
PERHATIAN!!!! TAYANGAN INI KHAS UNTUK LELAKI... POMPUAN YG ADA SAKIT JANTUNG, KENCING MANIS, DARAH TINGGI ATAU DARAH RENDAH ATAU DARAH MANIS DINASIHATKAN TIDAK MENONTON... TERUTAMA KAUM PEREMPUAN.. 18XX...
17 May 2010
8821
Share Video