Results for: perempuan Search Results
Family Filter:
6:56
30 Perkara Perempuan tak Sempat Bagitau Lelaki.... 1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya. 2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf. 3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan). 4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain. 5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!! 6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian. 7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja. 8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan. 9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka. 10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna. 11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita. 12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut. 13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan. 14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam. 15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu. 16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya. 17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!! 18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal. 19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta. 20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri. 21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!! 22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya. 23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui. 24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik. 25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi. 26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati.. 27. Senjata wanita adalah airmata!! 28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu. 29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah... 30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.
26 Nov 2012
4031
Share Video

0:00
Dua Debt Collector paling sinting!! Dom dan Mino tak sengaja bertemu Perempuan gila Mey dan Cindy. Dom dan Mino terjebak permainan gila Mey dan Cindy. Mereka membawa kabur Mey dari pernikahan. Tragedi pengantin kabur ini membuat Ayah Mey dan Cindy semakin murka. Mey dan Cindy, adalah anak konglomerat Jakarta yang manja, doyan pesta pora, belanja dan gila duit. Ayah mereka akhirnya memblokir kartu kredit serta semua koneksi dan fasilitas. Ayah Cindy dan Mey kerahkan semua anak buahnya, termasuk Gary -- calon tunangan Mey -- memburu Dom dan Mino. Petualangan gila mereka jalani, mulai dari mengambil makanan dari super market sampai memeras orangtua Mey dan Cindy. Semua ide gila Mey dan Cindy. Dan dalam pelarian itulah, Mey melihat sisi menarik dari Dom. Keduanya jatuh hati. Sayang Dom sudah dijodohkan. Pelarian mereka ke kampung Dom, justru mempercepat proses pernikahan Dom dan jodoh pilihan bapaknya. Mey patah hati. Masalah makin ruwet ketika Gary menyandera ayah Dom dan Mino. Sejak awal, Gary tidak pernah mencintai Mey, ia hanya incar uang hasil pemerasan Mey terhadap orangtuanya
2 Dec 2013
4184
Share Video

2:43
Jangan ingat lelaki je gatal. Perempuan lagi gatal. Mata terbeliak tengok batang lelaki tu. Hahaha..
19 Jan 2014
4015
Share Video

0:56
buang air besar yang benar adalah pergi ke kamar mandi, tapi sepertinya perempuan ini tidak bisa menahan lagi. akhirnya dia membuang nya di tempat umum tanpa di lihat orang lain :D
30 Jan 2014
3833
Share Video

2:36
Kelakar melihat telatah budak perempuan ini yang sibuk memaksa budak lelaki ini untuk berkahwin...huhu http://blog-pke.com/ Pejuang Kesenian Extreme Blog yang menyediakan info yang menarik untuk anda.
5 Sep 2014
4075
Share Video

1:29
Vedio ini akan membuat laki laki sedih tapi membuat perempuan tertawa https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10203249184413708.1073741826.1332075902&type=3index.php%3Foption%3Dcom_content&view=article&id=15&Itemid=17
6 Nov 2014
4386
Share Video

0:00
PEREMPUAN LIAR - Film Indonesia Full Movie Indonesia Terbaru 2014
23 Dec 2014
5070
Share Video

4:36
Luar biasa video cara merangsang perempuan sampai klimaks dengan cepat hanya dengan sentuhan hipnotis. Subcribe: http://goo.gl/84Ds3l
4 Jan 2015
3959
Share Video

3:01
Kabar bahagia datang dari pasangan artis Anang Hermansyah dan Ashanty. Minggu (14/12/2014), Ashanty melahirkan putri pertamanya melalui operasi caesar. Kabar bahagia itu diperoleh melalui sahabat Anang, Pasha Ungu yang datang membesuk bersama istrinya, Adel ke Rumah Sakit Pondok Indah, Jakarta Selatan. "Kebetulan aku nggak tahu. Dikasih tahu sama Adel. Tadi sebenarnya ditelepon sama Mas Anang. Saya nggak sempat angkat karena lagi makan, terus SMS disuruh ke RSPI. Ternyata pas ke atas, baru masuk ruang operasi. Mas Anang lagi fokus menunggu, Ashanty juga sedang berjuang, anaknya perempuan tadi katanya," ujar Pasha di RSPI, Jakarta Selatan, Minggu (14/12/2014) siang. "Alhamdulillah mudah-mudahan kuat. Kalau ada kami sekarang malah takut mengganggu, biar ada quality time sama calon putrinya," lanjutnya. Selain itu, Liza Nathalia yang merupakan sepupu Ashanty, membeberkan berita baik tersebut. Ia menuturkan bahwa wanita 31 tahun tersebut sudah melahirkan. Namun hingga kini Ashanty masih belum sadarkan diri karena berada di bawah pengaruh obat bius. "Alhamdulillah sudah lahiran," ucap Liza. Ini merupakan anak pertama bagi Ashanty dan anak ketiga untuk Anang. Sebelumnya, Anang memiliki dua orang anak bernama Aurel dan Azriel lewat pernikahan dengan Krisdayanti. Uniknya, proses persalinan Ashanty ini disiarkan secara langsung oleh sebuah stasiun televisi. I created this video with the YouTube Slideshow Creator (http://www.youtube.com/upload)
15 Mar 2015
4114
Share Video

0:00
videoklip MAWI cartoon...
19 May 2009
479
Share Video

0:00
Video terhangat di pasaran Memang Da Bomb bom KLCC twin tower PETRONAS harga
21 May 2009
12111
Share Video

1:27
Download lagu:- http://hanief.blogspot.com/2007/10/cukup-cun-by-mat-sabu.html
21 May 2009
4397
Share Video

2:40
die marah pakwe die... bengang siot kalo aku jadi membe die tu... depan org ramai tuh.. hehe
29 Sep 2008
1129
Share Video

4:47
http://www.youtube.com/confirm_email?cid=C12BDC1631486CF7&nid=K5IKqGBnGXsS9vxYV3k3tbkZ1kOMbhUZLRU4KJbFdVW6ecbshPZqOg==&next=/index
21 Dec 2008
1515
Share Video

1:13
ishhhh....
24 May 2009
4649
Share Video

4:13
selamat menyaksikan aja video klip dewa19 yang dikomandani ahmad dhani
5 Dec 2008
410
Share Video