Results for: seronok Search Results
Family Filter:
4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2175
Share Video

1:49
Ebook percuma lambat pancut ketika di atas katil di *******lambatpancut****/ & tips lain kesihatan batin suami isteri, layari *******panduanbatin****/. 8 Kebaikan Orgasm Pada Isteri Jika anda sayangkan isteri anda, anda perlu pastikan dia alami orgasm setiap kali anda lakukan seks kerana dia bakal peroleh lapan kebaikan berikut: Kebaikan orgasm pertama. Isteri anda akan rasa seronok dan gembira kerana alami perasaan yang sensasi. Percayalah setiap kali anda berjaya berikan isteri anda orgasm, dia akan sentiasa tersenyum pada anda. Hasilnya anda akan sentiasa di sayangi. Kebaikan orgasm kedua. Isteri anda akan rasa semua keperluan hidupnya berjaya di penuhi. Kebaikan orgasm ketiga. Isteri akan rasa perasaan teruja di mana perasaan ini hanya akan datang melalui kepuasan seks. Kebaikan orgasm keempat. Isteri anda akan lebih yakin kerana dia baru alami hubungan yang sangat nikmat. Apabila isteri anda lepaskan segalanya melalui hubungan seks, dia akan rasa lebih yakin. Kebaikan orgasm kelima. Isteri anda rasa tekanan seksual telah di lepaskan. Ketika melakukan hubungan seks, anda berdua akan menyimpan ledakan seksual di hati masing–masing. Apabila isteri anda alami orgasm, ledakan seksualnya akan terlepas dan dia akan rasa sangat bahagia dan lega. Kebaikan orgasm keenam. Isteri anda akan waras kerana semua tekannya sudah terlepas apabila dia alami orgasm. Kebaikan orgasm ketujuh. Isteri anda akan rasa dirinya di cintai. Semasa hubungan seks berlangsung, dia sangat inginkan kepuasan dan apabila anda berikan orgasm pada dia, dia rasa sangat di cintai oleh anda. Kebaikan orgasm kelapan. Isteri anda akan lebih percaya pada anda. Pendek kata, jika anda berjaya memberi isteri anda kepuasan dalam hubungan seks, dia akan jadi lebih bahagia apabila bersama dengan anda. Rumah tangga anda juga akan lebih aman dan harmoni.
11 Oct 2012
939
Share Video

9:10
Lagu Dangdut Terbaru Koplo Remix Hot Seronok Seksi Indonesia 2013
7 Feb 2013
438
Share Video

4:42
Dangdut Koplo Hot Seronok Seksi Indonesia 2013
16 Feb 2013
638
Share Video

4:42
Dangdut Koplo Seronok Sexy Hot Remix Indonesia Terbaru 2013
29 Jun 2013
4700
Share Video

9:49
Goyangan dangdut maut seronok goyang saweran cewek cantik penyanyi dangdut joget koplo mantab dangdut koplo, dangdut koplo hot, palapa dangdut koplo, dangdut, dangdut hot, koplo, koplo dangdut,dangdut remix,lagu dangdut koplo,kereta malam,koplo hot,dangdut hot saweran,sera,dangdut koplo monata,mela barbie,dangdut hot koplo,dangdut koplo terbaru,oplosan,monata,masa lalu koplo,sagita,palapa,campursari koplo,rhoma irama,dangdut palapa,dangdut koplo 2014 Goyangan Maut Biduan Seronok Dangdut Koplo Hot 2014
21 Oct 2014
5694
Share Video

0:05
best
11 Jan 2009
284
Share Video

3:47
Untuk kesekian kalinya Dewi Persik kembali menebar sensasi. Setelah dicekal akibat goyangannya, kini film terbarunya "Paku Kuntilanak" terancam dicekal MUI. Namun artis yang juga pedangdut ini malah kecewa dengan rumah produksi film karena bagian sensitif di dadanya tidak diedit dan masih telihat dengan jelas.
11 Aug 2009
5201
Share Video

2:00
Ndak bisa membayangkan bila iklan ini dipampang di jalan Tunjungan Surabaya.
5 Mar 2010
2200
Share Video

4:34
18 Jul 2013
4516
Share Video

3:08
Tonton Goyang Kimcil pelacur nakal ABG SMP Mesum Hot video ini memiliki hak cipta Copyright : silahkan Lihat pada ID Videonya Lihat video lainya disini: ...
1 Dec 2013
5247
Share Video

5:18
KUMPULAN = dangdut hot youtube dangdut hot koplo dangdut hot 2013 dangdut hot pantura dangdut hot saweran dangdut hot mela barbie dangdut hot kalimantan dangdut hot saweran 2013 dangdut hot mela barby dangdut hot kalimantan saweran dangdut hot romansa 2013 dangdut hot koplo sawer
9 May 2014
5779
Share Video

0:00
Tabligh Akbar pada tanggal 14 Februari 2008 di Kota Banjar, Jawa Barat. Diselenggarakan oleh FPI, HTT, FUI, dan MMI. Menampilkan Ust. Abu Bakar Baasyir, Ust. Ir. Muhammad Al Khathath, Ust. Sobri Lubis. Mereka mengklaim kebenaran adalah milik kelompok mereka, kelompok lain sesat dan harus dibunuh. Kali ini kelompok Ahmadiyah yang akan di bunuh, mungkin setelah selesai dengan Ahmadiyah, mereka akan membunuh juga kelompok-kelompok lain yang tidak sepandangan dengan kebenaran dari sudut pandang mereka. Dendam dan kebencian mewarnai acara tersebut dan pemimpin mereka menularkannya kepada rakyat yang tidak tahu apa-apa. Inilah bibit pembantaian yang terjadi di Poso, Ambon dan tempat-tempat lain di Indonesia. Apakah ini Citra Islam yang ingin ditampilkan di panggung dunia dari Indonesia? Apakah Islam seperti ini yang kita kehendaki? Yang memiliki wajah seram dan sangar. Jawabannya: Tidak Sama Sekali!!! Semoga Pemerintah Indonesia bisa menindaklanjuti video ini agar Indonesia bisa menampilkan citra Islam yang damai dan menjadi rahmat bagi seluruh umat manusia. Kelompok mereka yang berjalan di garis keras sangat sedikit. Bisa dikatakan minoritas. Tapi mereka menggunakan cara kekerasan untuk menakut-nakuti kelompok mayoritas yang lebih memilih jalan damai. Video ini sebagai bukti sehingga seluruh Rakyat Indonesia dapat ikut mendesak dan mendukung Pemerintah Indonesia untuk jangan ragu menindak mereka yang menebarkan benih kebencian dan kekerasan di negeri Indonesia. Ini sekaligus menjaga kehormatan Bangsa Indonesia sebagai negara yang bisa memberikan perlindungan bagi warga negaranya yang merasa diancam dengan cara-cara kekerasan tersebut. Akhir kata, cara kekerasan tidak akan pernah menyelesaikan masalah. Bila sudah menggunakan cara kekerasan, ini bukan saja masalah internal umat Islam, tetapi masalah seluruh Rakyat Indonesia, bahkan Dunia. Kekerasan merupakan benih perpecahan dan kehancuran bagi seluruh umat manusia. Salam, Dari kelompok rakyat kecil yang menginginkan perdamaian di negeri Indonesia. NB: Film ini sudah diputar dalam press conference di Wahid Institute dan sudah diserahkan kepada Presiden, pihak kepolisian maupun pejabat terkait lainnya untuk ditindaklanjuti. Dan segala komentar terhadap video ini yang menggunakan kata-kata seronok dan melecehkan agama lain akan membuat kita seperti mereka yang ada di dalam video tersebut. Mohon kita bisa bijaksana dalam melihat kejadian ini sehingga kita bisa berpikir dengan jernih, menemukan solusi dan menyelesaikannya. Kekerasan di balas dengan kekerasan akan memperkeruh dan memperumit masalah yang sudah ada.
13 Aug 2008
2415
Share Video

1:49
Vaa Vaa Vaa En Thalaiva hehe seronok tengok Lisda dan fauzi menari lagu Tamil ni dalam Sehati Berdansa..LOL
21 Dec 2008
506
Share Video

0:35
Budak-budak muda Melayu dari Trg dah masuk air dalam kepala seronok...
5 Mar 2009
462
Share Video

4:29
seronok bila diri disayangi.. tp klau diri dibenci camner lak???
20 May 2009
1250
Share Video