Results for: seronok Search Results
Family Filter:
1:49
Ebook percuma lambat pancut ketika di atas katil di *******lambatpancut****/ & tips lain kesihatan batin suami isteri, layari *******panduanbatin****/. 8 Kebaikan Orgasm Pada Isteri Jika anda sayangkan isteri anda, anda perlu pastikan dia alami orgasm setiap kali anda lakukan seks kerana dia bakal peroleh lapan kebaikan berikut: Kebaikan orgasm pertama. Isteri anda akan rasa seronok dan gembira kerana alami perasaan yang sensasi. Percayalah setiap kali anda berjaya berikan isteri anda orgasm, dia akan sentiasa tersenyum pada anda. Hasilnya anda akan sentiasa di sayangi. Kebaikan orgasm kedua. Isteri anda akan rasa semua keperluan hidupnya berjaya di penuhi. Kebaikan orgasm ketiga. Isteri akan rasa perasaan teruja di mana perasaan ini hanya akan datang melalui kepuasan seks. Kebaikan orgasm keempat. Isteri anda akan lebih yakin kerana dia baru alami hubungan yang sangat nikmat. Apabila isteri anda lepaskan segalanya melalui hubungan seks, dia akan rasa lebih yakin. Kebaikan orgasm kelima. Isteri anda rasa tekanan seksual telah di lepaskan. Ketika melakukan hubungan seks, anda berdua akan menyimpan ledakan seksual di hati masing–masing. Apabila isteri anda alami orgasm, ledakan seksualnya akan terlepas dan dia akan rasa sangat bahagia dan lega. Kebaikan orgasm keenam. Isteri anda akan waras kerana semua tekannya sudah terlepas apabila dia alami orgasm. Kebaikan orgasm ketujuh. Isteri anda akan rasa dirinya di cintai. Semasa hubungan seks berlangsung, dia sangat inginkan kepuasan dan apabila anda berikan orgasm pada dia, dia rasa sangat di cintai oleh anda. Kebaikan orgasm kelapan. Isteri anda akan lebih percaya pada anda. Pendek kata, jika anda berjaya memberi isteri anda kepuasan dalam hubungan seks, dia akan jadi lebih bahagia apabila bersama dengan anda. Rumah tangga anda juga akan lebih aman dan harmoni.
11 Oct 2012
1106
Share Video

1:02
lastest movies at *******morevideo.keystuffs****
16 Oct 2007
1428
Share Video

0:36
latest video at *******morevideo.keystuffs****
16 Oct 2007
394
Share Video

0:18
"Duduk relak kat luar sambil bergurau senda"
27 May 2009
630
Share Video

1:37
Ebook percuma lambat pancut ketika di atas katil di *******lambatpancut****/ & tips lain kesihatan batin suami isteri, layari *******panduanbatin****/. 7 Petua Isteri Tewaskan Suami Di Bilik Tidur Selalu kita kedengaran hanya suami yang berusaha puaskan atau 'tewaskan' si isteri. Tetapi kali ini tidak. Isteri pula buat sebaliknya. Artikel ini memberi panduan bagaimana seorang isteri ingin tewaskan si suami: Petua tewaskan suami #1: Beritahu suami. Beritahu apa yang anda mahu pada suami anda. Tahukah anda suami anda tidak akan tahu jika anda tidak beritahu apa yang bermain di fikiran anda. Beritahu perkara sebenar supaya anda berdua boleh berseronok ketika mengadakan hubungan seks. Petua tewaskan suami #2: Kawal kelajuan. Kawal kelajuan hubungan seks berlangsung. Jangan biarkan suami anda melakukannya terlalu laju sehingga dia seorang sahaja yang sampai inzalnya. Sedangkan anda belum rasa apa–apa lagi. Jika suami anda bergerak terlalu laju, anda tenangkan dia dengan pujuk rayu anda. Petua tewaskan suami #3: Fantasi seks. Sentiasa berani mencuba perkara baru. Ambil tahu apa fantasi seks suami anda dan anda cuba realisasikan fantasi seks dia. Petua tewaskan suami #4: Sembang lucah. Bersembang lucah dengan suami anda pasti akan memberi pengalaman baru pada setiap hubungan seks anda berdua. Petua tewaskan suami #5: Rangsang bahagian sensitif. Cuba kesan bahagian badan anda yang sensitif. Ada wanita yang cepat terangsang jika si lelaki menjilat ketiaknya. Anda kesan dan beritahu pada suami anda supaya dia boleh merangsang pada bahagian betul. Petua tewaskan suami #6: Mandi bersama. Mandi bersama sebelum melakukan hubungan seks. Jika ada masa lapang, ajak suami anda untuk mandi bersama sebelum melakukan hubungan seks. Selepa mandi, kulit anda akan lebih sensitif pada sentuhan dan ia pasti akan beri perasaan nikmat lebih kepada anda. Petua tewaskan suami #7: Cuba tewaskan suami. Cuba tewaskan suami anda dengan bersungguh–sungguh. Selain cuba berikan yang terbaik pada suami anda, anda cabar suami anda untuk tewaskan anda. Kepada isteri, berikan nikmat hubungan seks yang hebat kepada suami anda, Hargai suami nescaya hubungan anda berdua akan semakin rapat.
11 Oct 2012
412
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2317
Share Video