Results for: take me out Search Results
Family Filter:
2:43
Jasmine V's first single off her new album coming soon from Sony/Epic "All These Boys" Verse 1 Yea he says he loves me but then he don't always talkin bout what he gon do but then he won't this one tellin me he to busy to take me out can somebody come and tell me what's that all about this one says he likes me how I know cuz I'm the screensaver on his phone ant no ther like me already know bet they never met a girl like me before Hook All of these boys got em standin in a line so many boys keep on beggin for my time all of these boys I just can't make up my mind everywhere I go somebodys tryna be my bf all of these boys gotta em standin in a line so many boys keep on begging for my time all of these boys I just can't make up my mind show me what u talkin bout maybe we can walk it out Verse 2 Got so many choices who's it gonna be who can handle being with a heavy hitter like me I go go and if u up for the challenge let me know know I want the best for my team calling all fellas who can do it better who can go hard till the end and never let up who can show me that they really down for me lace they boots up and knock em out in the ring Hook Bridge I got em all in a row all the boys wanna know turn ur sagger up if u wanna be my boyfriend you can wait ur whole life for a girl like me or you can have me now if u give me what I need http://www.twitter.com/jasminevillegas
15 Oct 2010
2558
Share Video

9:59
The Backyard Gang is bored on a Saturday with nothing to do. That is, until they use their imaginations to bring Barney to life. When they tell Barney their problem, he acts like a genie and gives them three wishes to go anywhere they would want to go. Using their imaginations, they go to places like a beautiful green park, a fun-filled animal farm, and even the Moon. But when Barney goes, the kids are upset their friend has to go, but they learn from Mom that "friends are forever, when they're make-believe". Songs Barney Theme Song Do Your Ears Hang Low I Love You London Town Teddy Bear Mr. Knickerbocker Take Me Out to the Ball Game I See the Moon The Rocket Song Pat-A-Cake Meledy: Jack Be Nimble, Ring Around the Rosie London Bridge The Rocket Song (reprise) Old MacDonald Friends Are Forever (c) Lyons Group 1989
23 Oct 2010
683
Share Video

4:26
I love the movie, the song, the band..and it's combination. Still wishing for a Smiths reunion. The Smiths - There is a light that never goes out (Morrissey, Marr, 1986) http://en.wikipedia.org/wiki/The_Smiths OST 500 days of Summer. http://www.500daysmusic.com (500) Days of Summer, (Fox Searchlight, 2009)http://www.foxsearchlight.com/500daysofsummer/ Take me out tonight Where theres music and theres people And theyre young and alive Driving in your car I never never want to go home Because I havent got one Anymore Take me out tonight Because I want to see people and i Want to see life Driving in your car Oh, please dont drop me home Because its not my home, its their Home, and Im welcome no more And if a double-decker bus Crashes into us To die by your side Is such a heavenly way to die And if a ten-ton truck Kills the both of us To die by your side Well, the pleasure - the privilege is mine Take me out tonight Take me anywhere, I dont care I dont care, I dont care And in the darkened underpass I thought oh god, my chance has come at last (but then a strange fear gripped me and i Just couldnt ask) Take me out tonight Oh, take me anywhere, I dont care I dont care, I dont care Driving in your car I never never want to go home Because I havent got one, da ... Oh, I havent got one And if a double-decker bus Crashes into us To die by your side Is such a heavenly way to die And if a ten-ton truck Kills the both of us To die by your side Well, the pleasure - the privilege is mine Oh, there is a light and it never goes out There is a light and it never goes out There is a light and it never goes out There is a light and it never goes out There is a light and it never goes out There is a light and it never goes out There is a light and it never goes out There is a light and it never goes out There is a light and it never goes out - Not for commercial purposes -
12 Jan 2011
7785
Share Video

3:23
DISCLAIMER:FANMADE **i do not own any of this music** __________________________ music; stays four the same by the ready set (aka jordan witzigreuter) Check His New Single on myspace & more info http://www.myspace.com/thereadyset http://www.myspace.com/thereadyset http://www.myspace.com/thereadyset ___________________________ lyrics: I could've wrote down every thought i've been thinking to myself all this past year. I would've said in doubt "Oh, I wanna make myself clear." And baby - clearly I need some balance in my ears right now 'Cause I've been freaking myself out and I've been waking this whole town. And then I turned myself inside out la da da da da And it's all about the way your hips move Side to side, Left to right, Guide me home tonight. And I need a little more thunder, a little more lightning. A little more you, Be my lantern. Help me shine on through. So said i, I, I gotta comb my brain for the words to say. And if you don't feel right then it's a wasted night- The price to pay is so, so high. And the irony could be cut with a knife. 'Cause its my first chance. But it's my last chance. And then I turned myself inside out la da da da da And it's all about the way your hips move Side to side, Left to right, Guide me home tonight. And I need a little more thunder, a little more lightning. A little more you, Be my lantern. Help me shine on through. Baby, Well I gotta have you loving me tonight. And when my world has become a whirlwind Will you be my white flag? Speed it up like sugar, I'm a wreck and you know that I can't do a thing about it (about it). Break it down, I'm on my knees, Baby take another chance, oh please. I'm affordable, I'm trainable When you're taking me out, I'm taking you in. Speed it up like sugar, I'm a wreck and you know that I can't do a thing about it (about it). Break it down, I'm on my knees, Baby take another chance, oh please. I'm affordable, I'm trainable When you're taking me out, I'm taking you in. I gotta migrate a catastrophe. Stood strong, It was the best for me. My town is irrela-relavant. Blue eyes match green lies. Yeah! And I need a little more thunder, a little more lightning. A little more you, Be my lantern. Help me shine on through. And I need a little more thunder, a little more lightning. A little more you, (Give me more of you) Be my lantern. (Give me more of you) Help me shine on through. Baby, Well I gotta have you loving me tonight. And when my world has become a whirlwind Will you be my white flag?
14 Jan 2011
8351
Share Video

2:32
Uh-huh... [Verse 1:] Now every club promoter wanna bid like auction Cause we pack show Cel-tics like Boston You see me in the lobby taking pics I'm flossin After every pic gotta fix my corset I am running this shit I am so exhausted Batter up bitches but approach with caution You be talking slick and honestly I can see why You don't know me and I ain't talking bout TI Just when they thought I was done for the winter I Came out stunting I'm such a big spender I Two of everything but no I'm not a Gemini My life's a movie, take me to the cinema Take me out to the ball game, cause you know I only fuck with ballers (yep!) Them is my type of niggas, shot-callers I been around the world I'm such a bad, bad girl I got the Austin Power flow I'm groovy bitches And no you're no match for my oozie bitches I dumb my raps down so I don't lose these bitches Say some sex shit like wetter than jacuzzi bitches [Chorus:] Been around the world, I still can't find Another girl that can steal my shine. I've had my highs, I've had my lows But you can't tell me that I am not the baddest bitch. I'm the baddest bitch The mistress I'm the baddest bitch. I'm the baddest bitch Trick-trick-trick please I'm the baddest bitch. [Verse 2:] [laughing] Half a bar just to laugh at em High school if he ball throw my math at em And if he want some pussy that's a no-no I only fuck with bad bitches no homo Flow sicker than LL Chinese and them things go pow-pow Word to me all them girls better bow down Nicki Minaj I'm the talk of the town now. [Chorus] Baddest, the baddest, my pussy's the phattest I'm bad. Bad. Bad, bad
28 Feb 2011
7851
Share Video

3:48
Track 7 off Lecrae's newest album, Rehab, Children of the Light ft. Sonny Sandoval & Dillavou. Lyrics: [Hook:] We are children of the light Royal rulers of the day Saints, no prisoners of the night Trust and love will lead the way We are free [Verse 1: Lecrae] Yeah, I notice when people notice me My exterior is the only way they know it's me I'm full of holes and scars, my skin's marked up But qualified to light up a world of darkness A day walker, I love walkin' in the sunlight I look dirty but I've been cleaned on the inside It's revolutionary, he's coming now for fellas and they can look at us strange But ain't nothing that they can tell us, cause [Hook] [Verse 2: Sonny Sandoval] Yeah, I'm free to rock this mic to walk right in a dark night lighted by the sun (we are free) I'm so free that I can fly while ya'll can't even crawl into a ball of freedom In my life I count the cost I take lost accused of treason And I could die for this cause and you might just be the reason And in order to if I must die it's denial of self And if you claim to be the way that means there ain't no one else I trust it, done, there ain't no room for discussion So if you just don't get it then let the just come with it I know that much more is required of all that I've been given But if ya'll claim to be alive then you gotta start livin You know why [Hook] [Verse 3: Dillavou] And him the only one to take me out of Babylon And him create me right and wrong And him create me script and song And that's why we stand firm upon the rock on which salvation, man And so we love the prospect and hope to put our helmet on And that is why we build upon for each and every chosen one Respectful to the elder-men who give guidance and correction So don't you quench the spirit man The Word is truth, the Word is one The Messiah give you Shalom Whoa-o-oah Thanx 4 the lyrics, he2sweet!
12 Mar 2011
161
Share Video

0:39
This is a video of me going up for a dunk in a game and a kid from the other team takes me out.
5 May 2011
7769
Share Video

5:57
Franz Ferdinand Studio album by Franz Ferdinand Released 9 February 2004 Recorded 2003 Genre Post-punk, indie rock Length 38:45 (single disc) 54:35 (double disc) Label Domino Records Producer Franz Ferdinand, Tore Johansson Franz Ferdinand is the debut album by Scottish indie rock band Franz Ferdinand, released in early 2004. It entered the United Kingdom album charts at number three in February 2004 and contains three UK top ten singles: "Take Me Out", "This Fire" (on the download chart) and "The Dark of the Matinée" or "Matinée". Franz Ferdinand won the 2004 Mercury Music Prize. The album has since sold over 3.6 million copies worldwide. The album is notable as one of the very few modern albums that are not compressed to the max in participation of the loudness war. Chart performance The album entered the UK album charts at #3 in February 2004 and at #12 on the Australian ARIA album charts in April 2004. The album entered the Billboard 200 album charts on April 26, 2004, and climbed slowly, peaking at #32 in December 2004. It reached #2 on the Heatseeker chart for new acts. As of September 2004, there have been five different singles released from the album: The "Darts of Pleasure" EP reached the top 50 of the UK singles charts in September 2003. "Take Me Out" reached the top 5 of the UK charts, top 10 of the Irish charts and top 40 in a composite European chart. "The Dark of the Matinée" or "Matinée" reached the top 10 of the UK singles charts and top 30 of the World Modern Rock Charts (a composite chart of United States, German, UK, Swedish, Finnish, Canadian and Australian modern rock charts). "Michael" reached the top 20 of the UK singles charts in August 2004. "This Fire" only first played by KROQ in September 2004. Take Me Out was voted #1 in the national Australian music poll, the Triple J Hottest 100 (2004) and This Fire and The Dark of the Matinée were placed at #29 and #50, respectively. Track History: "This Fire" is the fifth single by Scottish rock band Franz Ferdinand from their eponymous album. It was not as successful as their other singles, but received widespread airplay. It was released as a download-only single and is still available on the official Franz Ferdinand website. The song reached #17 on the United States Billboard Modern Rock Tracks chart and #8 on the UK Download Chart. It was featured on the in-game soundtrack to the PlayStation 2 and Xbox video game Burnout 3: Takedown. The song has become part of the hockey culture in Calgary, Alberta, where it is played in every Calgary Flames home game. The single was released in Australia as "This Fffire" [sic] with identical b-sides to the UK release of "Michael". The music video for the song was directed by Stylewar. The song was later sampled for Burn This City by rapper Lil Wayne & Twista. The album artwork to "This Fire" is based on El Lissitzky's art work; "Beat the Whites with the Red Wedge" Lyrics: Eyes Boring a way through me Paralyse Controlling completely New There is a fire in me Fire that burns Fire that burns This fire is out of control I'm going to burn this city Burn this city If this fire is out of control Then i I'm out of control And i burn Eyes Burning a way to me Overwhelm Destroying so sweetly New There is a fire in me Fire that burns Fire that burns This fire... On Set: Alex Kapranos -- lead guitar, lead vocals Nick McCarthy -- rhythm guitar, vocals, keyboards Bob Hardy -- bass guitar Paul Thomson -- drums, percussion, backing vocals Andy Knowles (touring only) -- drums, keyboards, guitar Note: The song stops at 4:15, the video keeps on going till 5:57, a little mistake i made while making the video i guess, im sorry, and hope you still enjoy it.
14 May 2011
7793
Share Video

3:37
My fourth video video. Enjoy! [Hook] Can't be touched Can't be stopped Can't be moved Can't be rocked Can't be shook We hot When will you niggaz learn Came to get crunk Came to bring life Came to get it started Came to get it right Turn down the music Turn up my mics When will you niggaz learn [Magic] I mean what I speak I do as I say I hustle, I grind Don't get in my way I'm pimping my hoes I'm jacking my foes I spit at the police and duck my P.O.'s I ain't going to court You can call a judge Tell him kiss my ass Cause I ain't gonna budge And I ain't going back to lock up You trying to glock pop up I ain't going back to court And I'm never gonna stop the puffing Not for nothing The block they need me The streets they need me The club scene nigga Is mine believe me You don't believe me [Hook] [Trouble] Open your hearts for me Look what I got for you You in the presence of greatness I'll make it hot for you Pass the rock to me Block and I'll run with it Here for the game And all the pussy that come with it So full of focus Insistent on keeping it going The Franchise, I exist in a league of my own Expect attention unfamiliar with being ignored The truths back, Katies locking and closing the door Brick wall in the road I won't move The King I'm like Roy in the ring I can't lose Show the face of what compares to mine You wanna war Mother fucker I ain't hard to find Now holla back, nigga [Hook] [Roy] I move when my heart say move Fierce like a lion Got nothing to prove Stubborn as a hot damn mule God in my corner Nigga can't lose Trying to take me out my hot damn shoes See how quick I jump up and give you bitches the blues They gonna see you on the hot damn news And that ain't even nothing Linking me to the crime Not a print, not a hot damn clue Beating these niggaz down Is what I came to do And I ain't playing bout a hot damn rule Shaking you niggaz down If you ain't paying your dues We passing up yo block and ohh My screws are loose Don't call my hands Cause you gonna make me act a hot damn fool Dead discussion, you will not win Cause I will not lose [Hook]
19 May 2011
7953
Share Video

3:44
Video of Gackt's new Single Jesus. Enjoy! Lyrics: GACKT ~ Jesus Tightly embraceing only this empty broken shell The pouring rain is your silent tears wake me up x 3 From this dream Real or dream? x 3 Please tell me, Maria! "Kill me" I said, smiling as I touched your cheek Tears gathered in my blinded eyes, then disappeared Take me out x 3 From this dream Real or dream? x 3 Answer me, Jesus! God said when you die Your life will pass before your eyes If you want to feel it right now, just do it, do it, do it! Wake me up x 3 From this dream Real or dream? x 3 Please tell me Take me out x 3 From this dream more
22 May 2011
7584
Share Video

3:17
Weir;Hunter Lyrics: Sugar magnolia, blossoms blooming, heads all empty and I dont care, Saw my baby down by the river, knew shed have to come up soon for air. Sweet blossom come on, under the willow, we can have high times if youll abide We can discover the wonders of nature, rolling in the rushes down by the riverside. Shes got everything delightful, shes got everything I need, Takes the wheel when Im seeing double, pays my ticket when I speed She comes skimmin through rays of violet, she can wade in a drop of dew, She dont come and I dont follow, waits backstage while I sing to you. Well, she can dance a cajun rhythm, jump like a willys in four wheel drive. Shes a summer love for spring, fall and winter. she can make happy any man alive. Sugar magnolia, ringing that bluebell, caught up in sunlight, come on out singing Ill walk you in the sunshine, come on honey, come along with me. Shes got everything delightful, shes got everything I need, A breeze in the pines and the sun and bright moonlight, lazing in the sunshine yes Indeed. Sometimes when the cuckoos crying, when the moon is half way down, Sometimes when the night is dying, I take me out and I wander around, I wander round. Sunshine, daydream, walking in the tall trees, going where the wind goes Blooming like a red rose, breathing more freely, Ride our singin, Ill walk you in the morning sunshine Sunshine, daydream. sunshine, daydream. walking in the sunshine.
27 Jun 2011
4381
Share Video

3:17
Big Snoop Dogg Can you be my doctor? Can you fix me up? Can you wipe me down? So I can make you give it up give it up Until you say my name Like a Jersey Jersey shuttin' down the game Be my head coach So you can... And never take me out Till you can taste the way Do it again, and again till you say my name And by the way I'm so glad I just wanna make you sweat I wanna make you sweat I just wanna make you sweat I wanna make you sweat Sweat, sweat Drip drip drip for me mommy can you drip drip drip Drip drip drip for me mommy can you drip drip drip She's hot on a rainy day Don't drown Call call me up, I I I can save you now (Lick your feet and kiss your lap)? (?) There's only one way we can stop the drought Come with me We can take a trip down south I can tell she's thirsty I'm in the whoa like a birdy Whatcha wanna do tonight? It's still early Wanna get some tonight She's all sturdy I'm in I'm in Like a cigarette She wanna quit I just wanna make you sweat I wanna make you sweat I just wanna make you sweat I wanna make you sweat Sweat, sweat Drip drip drip for me mommy can you drip drip drip Drip drip drip for me mommy can you drip drip drip Can you, can you get me up like I'm late for my first class So I can give it to you rough like a first draft Hold you like a paper plane You know I got paper babe Them dollar bills Girl I'll make it rain Holiday Inn Come and meet me on my eighth floor Damn it feels good but I feel bad for (them next door)? And I, I I I up on the (?) When I slip slip slip like two girls into slip n' slide (There's a flood in your heart love)? Girl, let me pop up in your hot tub Every night every day, Sippin' on a different drink Different chicks, different tastes I do it different ways Where you goin? Whatcha say? I'm why her river flowin' To another lake By to ocean by the ocean On the beach on the beach I'm bout' to take a swim Let me dip my feet in and make you sweat I wanna make you sweat I just wanna make you sweat I wanna make you sweat Sweat, sweat Drip drip drip for me mommy can you drip drip drip Drip drip drip for me mommy can you drip drip drip
30 Jun 2011
5836
Share Video

5:13
Download Girlfriend for FREE!: http://hulkshare.com/tj8x29yvucex 454 Life Entertainment presents the official music video for "Girlfriend" by Thai, IZ featuring Tommy.C, J. Reyez, and Lil Crazed. Directed by GINOROCKS of 454 Films. Lyrics: Thai I hit ya BBM And tell you when my plane arrives You wants to be my girl Even if its just for the night You want to take me out show me off to all your friends And I just play along Like I'm your man I love the way you please me Whenever I'm in town Come meet me in the lobby And brings your girls around I tell you what you want you give me what I need We keep it on the low low Between u and me We in the sheets I'm a take you to her higest peak Make you feel a rush From your down to her feet Understand I get around Like I come around Signing out like thai viet g Can't be tied down J. Reyez girl I'm around in your town, the night's just begun I see you lookin' at me, I'ma make you number one she work it, got a sexy dress and them black stilettos I'm trying to think, which girl in here feeling special and you're well reminded, I'ma make you love again close your eyes, you and I, we can just pretend show you a good time, making sure you wont regret it treat you like you're my all and I know that you wont forget it fall into the position, both in alignment let you feel what you been missing when I get behind it so go and dim the lights, nah we ain't moving fast before you spend the night, there's one thing that I gotta ask IZ set yo' watch 6 o' clocks when the plane lands yeah i got a show but really your my main plan im yo main fan i can be ya main man but only for tonight girl i got gameplans and i know you got your game too you might have a man, I aint tryin to change you but my change grew, and my range new aint talkin homicide but i can have your brains blew but when the sunrises, girl im out quick sorry but my ticket says LAX- ROUND TRIP but tonight imma be yo umbrella heres a glass slipper, you just be cinderella UH! Lil Crazed aye baby it aint often I'm off in this side of town, body rockin, such a problem, got me thinkin naughty sounds, You got a man but understand that he is not around, if it go DOWN, Ill show u I don't CUSS but I got a POTTY MOUTH, Nice to meet you Victoria, I got what you needing, Now that we're acquainted, I wanna know about Vicki's secret, bone crush ya, make ya body hate me, While you loving how I keep it moving, ADHD, Take you to the sky before I hit my next flight, Engage contact, marry our bodies, then u my ex wife, Cuz after tonight babygirl I'm LEAVE-ING, And even if you FALL, I'ma SPRING up like the seasons ► SHIRTS, HATS, CDs, & DVDs! ◄ http://454.vn/store http://454life.bandcamp.com ► WEBSITE ◄ http://454.vn ► FACEBOOK ◄ http://facebook.com/454lifeentertainment ► TWITTER ◄ http://twitter.com/454life 454life ► TUMBLR ◄ http://454life.tumblr.com http://454ceo.tumblr.com ► BOOKING ◄ booking454.vn
29 Jul 2011
4304
Share Video

3:45
Double Vision by Foreigner Lyrics: Feeling down 'n' dirty, feeling kinda mean I've been from one to another extreme This time I had a good time, ain't got time to wait I wanna stick around 'till I can't see straight Fill my eyes with that double vision No disguise for that double vision Ooh, when it gets through to me, it's always new to me My double vision gets the best of me Never do more than I, I really need My mind is racing, but my body's in the lead Tonight's the night, I'm gonna push it to the limit I live all of my years in a single minute Fill my eyes with that double vision No disguise for that double vision Ooh, when it gets through to me, it's always new to me My double vision always seems to get the best of me, the best of me, yeah-eah eah-eah-hey Ooh-ooh (oooh) ooh-ooh, double vision (Oooh) I need double vision (Oooh, double vision) it takes me out of my head, takin' me out of my head (Oooh, double vision) I get my double vision, woa-oah (Oooh, double vision) seeing double double, double vision (Oooh, double vision) oh-oh my my double vision (Oooh, double vision) double vision, yeah-ah-ah eah-eah eah-eah ah (Oooh, double vision) I get double vision, oooh How, how?
11 Aug 2011
4257
Share Video

3:15
[LYRICS HERE TOOO:] Since 2007 I'm listening Shwayze's songs.. So I decided to make my second video with the lyrics! I hope you like it! She look like sex, drugs, rock and roll When she move it on the dance floor Stop, go, stop and go Like a New York cab yo Fast, slow, fast and slow She drives me mad yo Just like my nano She shuffling, Im lovin it Im thinking about touchin it Kissin her in public But baby got me fumblin, Stumblin, and mumblin She got me wonderin, If I should get her number then She just looked up at me and said Take me in the bathroom Take my clothes off Make love to me up against a dirty wall Cause I cant wait to get you home (wait to get you home) She tastes like cigarettes and alcohol Up all night on aderoll Innocent, but not at all She my Brooklyn Barbie doll Dancin like (mmm), fakin like (ohhh) What you think about sex on the first night? (okay) Im thinking about touchin it Kissin her in public But baby got me fumblin, Stumblin, and mumblin She got me wonderin, If I should get her number then I just looked at her instead (I said) Take me in the bathroom Take my clothes off Make love to me up against a dirty wall Cause I cant wait to get you home (wait to get you home) Take me out the back door Take my clothes off Make love to me up against somebodys car Cause I cant wait to get you home (wait to get you home) She was a waitress Wait, she was an actress I, dimmed like a starlet, in fact she was a harlot Her lips like Scarlet, Johansson They part to say Im handsome I start to say I know Thats when she pulled out my handgun (bam) Take me in the bathroom Take my clothes off Make love to me up against a dirty wall Cause I cant wait to get you home (wait to get you home) Take me out the back door Take my clothes off Make love to me up against somebodys car Cause I cant wait to get you Cause I cant wait to get you home
12 Sep 2011
5415
Share Video

5:51
This was made for shopaddict2431 LYRICS START BELOW I might chip offs man I got this yo Can't be touched Can't be stopped Can't be moved Can't be rocked Can't be shook We hot When will you ******* learn Came to get crunk Came to bring life Came to get it started Came to get it right Turn down the music Turn up my mics When will you ******* learn I mean what I speak I do as I say I hustle, I grind Don't get in my way I'm pimping my **** I'm jacking my foes I spit at the police and duck my PO's I ain't going to court You can call a judge Tell him kiss my *** Cause I ain't gonna budge And I ain't going back to lock up You trying to glock pop up I ain't going back to court And I'm never gonna stop the puffing Not for nothing The block they need me The streets they need me The club scene ****** Is mine believe me You don't believe me Can't be touched Can't be stopped Can't be moved Can't be rocked Can't be shook We hot When will you ******* learn Came to get crunk Came to bring life Came to get it started Came to get it right Turn down the music Turn up my mics When will you ******* learn Open your hearts for me Look what I got for you You in the presence of greatness I'll make it hot for you Pass the rock to me Block and I'll run with it Here for the game And all the ***** that come with it So full of focus I'm Insistent on keeping it going The Franchise, I exist in a league of my own Expect attention unfamiliar with being ignored The truths back, Katies locking and closing the door Brick wall in the road I won't move The King I'm like Roy in the ring I can't lose Show the face of what compares to mine You wanna war ************ ain't hard to find Now holla back ****** Can't be touched Can't be stopped Can't be moved Can't be rocked Can't be shook We hot When will you ******* learn Came to get crunk Came to bring life Came to get it started Came to get it right Turn down the music Turn up my mics When will you ******* learn I move when my heart say move Fierce like a lion Got nothing to prove Stubborn as a hot **** mule God in my corner ***** can't lose Trying to take me out my hot **** shoes See how quick I jump up and give you ******* the blues They gonna see you on the hot **** news And that ain't even nothing Linking me to the crime Not a print, not a hot **** clue Beating these ******* down Is what I came to do And I ain't playing bout a hot **** rule Shaking you ******* down If you ain't paying your dues We passing up yo block and ohh My screws are loose Don't call my hands Cause you gonna make me act a hot **** fool Dead discussion, you will not win Cause I will not lose Can't be touched Can't be stopped Can't be moved Can't be rocked Can't be shook We hot When will you ******* learn Came to get crunk Came to bring life Came to get it started Came to get it right Turn down the music Turn up my mics When will you ******* learn
5 Oct 2011
4091
Share Video