Results for: tengok Search Results
Family Filter:
2:21
scotering.....(aku dah malas nak taip..asal dpt tengok video sudey ler..)
1 Feb 2007
185
Share Video

1:12
suka2 jer aku ambik ni...bole tengok macam2 jenis motor kt jakarta
26 Feb 2007
1459
Share Video

1:48
masa tengok wayang kena silent hp dulu
4 Sep 2007
2123
Share Video

3:32
tengok la ea...
6 Mar 2008
266
Share Video

4:31
Sindarela *******www.selebriti.tv padan muka hussein, lakonan Nasrul Suhaimin / Bront Palarae tu...percaya sgt kt awek dia Ayu, lakonan Sharifah Sofia... hmm..terlopong mulut si usin tengok Ayu bertunang. Emosi sangat bila zoela, lakonan Sharifah Armani kutuk awek dia. Sharifah Armani (Zoela),Nasrul Suhaimin / Bront Palarae (Tengku Hussein),Norkhiriah (Naema),Sharifah Sofia (Ayu),Isma Yusoof (Butang) more selebriti video *******www.selebriti.tv
11 May 2008
4138
Share Video

4:15
celebrity video www.selebriti.tv Suka tengok lakonan Dynas (Dynaz) sebagai Leeya yang ala-ala gediks, sombong & garang ni…Jom sama-sama layaaaan… Fazura sebagai Ezora, Beego sebagai Reza, Dynas (Dynaz) sebagai Leeya, Fezrul sebagai Adreen, Diana Rafar sebagai Lisa, Cat Farish sebagai Bob, Mek sebagai Karina, Zed Zaidi sebagai Badree, scandal, slot akasia more exclusive video *******www.selebriti.tv
21 Jun 2008
2261
Share Video

0:22
hahaha sapa melayu je boleh tengok yee....... :-)
23 Jun 2008
4040
Share Video

1:58
Kora ng ingat budak2 troly tak tahu ker nak welding ker?... jangan tengok hanya dari paras rupa... budak2 cartboy ni lah banyak ilmu.... tapi tak dapat nak di manfaatkan jer.. hu hu hu.. banyak pengalaman lagi bagus... tapi tak diberi kesempatan... rugi... amik jer la kerja yang ada... bersyukur pada tuhan....
4 Jul 2008
555
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2317
Share Video

5:19
MESTI Tengok
16 Sep 2008
192
Share Video

1:47
Ni Pulak isteri mengandung..aduh..risau lak tengok.. Exclusive video *******www.selebriti.tv
7 Aug 2009
967
Share Video

2:12
video ni akan mengajar anda notation kalo tk tau ape notation tengok lah video ni
21 Dec 2008
3283
Share Video

2:09
Geli Hati aku tengok
23 Feb 2009
613
Share Video

0:15
BETUL DI TENGOK
25 May 2009
3878
Share Video

7:59
tengok r diowang nih...
24 May 2009
131
Share Video