Brokeback Mountain (2005): Switching Positions

  • Share
    Share Video

  • Add
  • More
    Report this video as:
0 0
You have already voted for this video.
The clip Switching positions from Brokeback Mountain (2005) with Jake Gyllenhaal, Heath Ledger. Powered by:...
The clip Switching positions from Brokeback Mountain (2005) with Jake Gyllenhaal, Heath Ledger. Powered by: Anyclip. any moment from any film. Come on. Shit! Yeah, I'm commutin' four hours a day... I come in for breakfast... I go back to the sheep... Evenin' get 'em bedded down... Come in for supper... go back to the sheep... Spend half the night checkin' for damn coyotes Aguirre got no right making me do this You wanna switch? I wouldn't mind sleepin' out there That ain't the point... Point is, we both oughta be in this camp Goddam pup tent smells like cat piss or worse I wouldn't mind bein' out there Well, I'm happy to switch with you, but... I warn you, I can't cook worth a damn I am pretty good with a can opener, though You can't be no worse than me, then Here you go You won't get much sleep, I tell you that Yeah. Come on
Categories:
Related