Soul Men (2008): Lester's Music Part 2

945 views

Uploaded on November 24, 2011 by AnyClip

The clip Lester's music Part 2 from Soul Men (2008)

Look, man.
You know what? I'm sorry.
I shouldn't have sampled your music without permission.
Why don't we all do a song together?
a song called "Fuck You and Your Bass Line."
That's what I feel about it.
Here what I think about your damn bassline.
Henderson and Hinds!
Take that shit with you.
Gold-faced motherfucker.
I made that shit gangster, that's what I did.
Let me tell you something, man, you...
Hey! Stop it!
Stop it!
Hey! This is my house. You hear me?
I don't need this shit right now.
You gonna talk to me crazy in front of my boys?
Why you still talking? Shut the fuck up!
Pay-Pay and Zig-Zig,
let's dip, man.
Bye, old niggers.
Feel free to utilize my facilities while you're here
to make yourself another hit.
I know you ain't had a hit since Ike hit Tina.
Get out of here.
Get the fuck
Out my grill
'Fore you get killed
My name is Lester the Court Jester.
What a disrespectful son of a bitch.
Just lay off.
Just lay off?
I know your mama taught you better.
Odetta would've whooped his damn ass.
The fuck you know about what my mama would've done.
Were you here when she was dying of that cancer?
I don't think so. I think Lester was. The hell you know.
You're right. I don't know nothing.
That's right, he don't know shit.
No, he don't.
Now I'm going to go change and get dinner started
because you guys are staying, right?
Oh, no. We need to hit the road.
Yes, ma'am. We are staying.
Okay, then.
Hell, it's what Mama would've wanted.
Oh, yeah. That's Odetta's child, all right.

Tags:
Soul Men, Lester's Music Part 2, AnyClip, Entertainment

ALSO FROM THIS CHANNEL

  • 1
    Snow White and the Huntsman (2012): Closing-in-on-the-castle 01:56

    Snow White and the Huntsman (2012): Closing-in-on-the-castle

    by AnyClip (2/9/14) 153 views

    The clip closing-in-on-the-castle from Snow White and the Huntsman (2012) with Eddie Marsan, Chris Hemsworth. Powered by: Anyclip. any moment from any film. Release! (YELLS) Ready! Release! Release! COLL: Go, go, 90! The summit's breached! Back here, lads! Come on! Get back to it! Pull! Nion, get on that rope! COLL: Come on! Go on! BEITH: Quert! It's a massacre down there! Gort, on that rope! We must turn back!

Comments on Soul Men (2008): Lester's Music Part 2

RECOMMENDED CHANNELS