Noobz 4 Life (halo Machinima)

Metacafe Affiliate U
Added by Metacafe Affiliate U Subscribe 891
Published 14 Jan 2010
3 060
••• More
Report video
0 0
You have already voted for this video.
HALO
By skullkruncher13 and patfan8326.  Hope you enjoy  our new song, it's not the usual rap but the song ...
HALO
By skullkruncher13 and patfan8326.  Hope you enjoy  our new song, it's not the usual rap but the song is catchy and combined with the video should garner some laughs.
 
Check us out on our Twitter: http://twitter.com/JTMachinima
 
JTmachinima Playlist: http://www.youtube.com/view_play_list?p=DAF8EF0669F3E2A0

LYRICS:
 
Chorus:

Living life in the life of a noob
I rarely use my gun
Living life in the life of a noob
Its fun for everyone
Living life in the life of a noob
I watch the rising sun
Living life in the life of a noob
Im always on the run!

I just got this game yesterday so,
I dunno where to go, can you tell me bro?
Can you stop getting killed, cuz Im getting POd
Its a yes or no well Ill take that as a no
Ho ho ho I just got pwned
Would you stop yelling into the microphone??
My guy just died and he made a big groan
Thats cuz you just fought 5 guys ALONE

Chorus

I take a shotgun and a sniper to see
But you just took the best guns from me!
Dont worry buddy, Ill be MVP!
And your highest skill reached is a level 3.
Oh that dont matter see cuz Im natural
I look into the scope WHOA holy mackerel
You just got blown up by a frag!
Haha check it out!  Im getting teabagged!

Chorus

Come on friend, were at the end
And were at a base that you cant defend!
Oh silly goose, you gotta get loose
When Im uptight I drink apple juice!
Then youre gonna play just like I do!
Thats I why I wont take advice from you.
This kids skill isnt worth a dime
The sing the chorus one more time!

Living life in the life of a noob
Is quite a hard hardship
Living life in the life of a noob
Youll be treated like shit.

But I love it!

Chorus x 2
Categories: Comedy
Show moreShow less
Report this video as: