havik0666's Videos 28 videos
It's really look like Ninja Gaiden and also that the characters look a bit like him (serious, full of weapon), but he has this little "thing" that make me think about Dante in Devil May cry.
  • 14 Aug 2009
  • 830
Add To
Share Video

A really nice clip of Metal Gear Solid 4 on PS3 (certanly the only good game done for PS3 hahahahaha!!!!!) Snake is old, but he's gonna kick more ass than before!!!
  • 28 Jul 2009
  • 656
Add To
Share Video

If you love big and giant mecha shooting with gun and rocket launcher, you need this game. Armored Core: For Answer will just show you more amazing mecha combat and new gigantic mecha (yeah, like the one in the trailer that I upload.No kidding, they're f**king hard to destroy) in many different kind of area.
  • 24 Jul 2009
  • 1 457
Add To
Share Video

The first trailer of Street Fighter IV, it sure look good :)
  • 11 Jun 2009
  • 1 142
Add To
Share Video

ho yeah, street fighter make his come back on X360 and PS3 with 2.5D fighting game style, a lot of new characters and incredible battle system that kick ass. Check it out, Chun li will show you her strenght against a new comer named Crimson Viper.
  • 24 Apr 2009
  • 1 529
Add To
Share Video

Gulty Gear AC for the ps2. Check it out, that's gonna rock hard!!
  • 8 Apr 2009
  • 715
Add To
Share Video

Sexy girls, blood and limbs flying everywhere, zombies and good customisation, what else a man could want? A trailer of a new beat-em-up.
  • 2 Mar 2009
  • 739
Add To
Share Video

Here come again a new challenger for Capcom. After Marvel and SNK, it's time for the TV studio Tatsunoko to make a good fighting game with Capcom. As you can see, capcom bring back new comer like Soki of Onimusha: Dawn of dream and the old and great Batsu (Yeah havik love Rival school!!!) of Rival School.
  • 18 Feb 2009
  • 842
Add To
Share Video

The game intro of Tales of Symhonia on GC and PS2. A really awesome game if you want my oppinion.
  • 9 Feb 2009
  • 655
Add To
Share Video

The theme song of Justice in Guilty Gear.
  • 12 Jan 2009
  • 456
Add To
Share Video

Ho god, Dragon Ball Z come back on X360 and Ps3 with some great anime graphics and good voice actors.The game look a lot more like Dragon Ball Budokai than Dragon Ball Tenkaichi. But it's still good and all flash, so watch your eyes and prepare to kick some super sayan ass.
  • 22 Dec 2008
  • 2 072
Add To
Share Video

I've got not much to say about this game, it's look soooo good :D Damn, I want a Wii....and this game....and money to buy them
  • 20 Nov 2008
  • 1 075
Add To
Share Video

The creator of the first Devil May Cry (Hideki Kamiya) just start another project for the X360 and PS3, Bayonetta.We can easily feel that is a similar game of Devil May cry. With a hot (huge boobs) demon girls and a kick ass attitude, this game will surely rock on :) "You wanna touch?" HELL YEAHH I WANNA TOUCH!!!!!!!!
  • 16 Nov 2008
  • 1 827
Add To
Share Video

Hell yeah!!Another trailer of the amazing Bayonetta that will come out in 2009. Just check it out!
  • 13 Nov 2008
  • 1 006
Add To
Share Video

Here is a new trailer of Tatsunoko VS Capcom introducing Mega man and the super attack of many characters of the game.
  • 18 Oct 2008
  • 708
Add To
Share Video

here come back the great zombie's franchise (even if they're no more zombie still Resident Evil 4 :( ).Resident Evil 5 came back to X360 and PS3 with a new cooperative system, you will be able to play with your friends. It's somelike Resident Evil 0 (player's choice) with no Rebecca Chamber and no puzzle (that's a shame, puzzle + Rebecca mixted up were good).It's just a third person shooter.Resident Evil sure lose his way to know how to make good horror game....
  • 18 Oct 2008
  • 2 334
Add To
Share Video

A horror adventure game in space. What a great idea, more like Resident Evil 1 in a Space shi with somekind of strange and dangerous monster ready to thorn you appart and eat your limbs and guts.
  • 18 Oct 2008
  • 3 880
Add To
Share Video

Trailer of Tales of the Abyss on PS2. Say thanks to nacmo, not to me ^^'
  • 13 Oct 2008
  • 354
Add To
Share Video