Results for: homies Search Results
Family Filter:
Private
0:26
Four homies from El Paso Tx went out to the desert for snow day. We took our sleds and started acting stupid. The first guy jumping on the sled is my homie justin and landed right on his butt. It left him a bruise right on his crack and i'm the last one to jump on it. It hurt pretty bad. =/
4 Jun 2007
211
Share Video

Private
0:43
yup.. pretty much just waitin outside for the homie to come out.. got bored.. so recorded a video.. lame but wateva son..
8 Jun 2007
371
Share Video

Private
1:30
i was coming from drinking with the homies and partying all night my ass was hungry as hell and saw that the only shit in the refrigerator was Panda Express LEFT OVER PANDA EXPRESS okay; my ass was to broke to buy Mcadees McDonalds for all u dumbasses i had 5 on me and needed for gas. AS U CAN SEE i was voting for u even when my dumbass was voting fo yo asses!DO U LIKE TO PANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!
14 Jun 2007
154
Share Video

Private
1:41
GET EM 50. FUCK THE CHEATERS. FUCK THE HATERS. YALL AINT WORTH THE TIME. I WONT SAY A DAMN WORD. I LET MY ACTIONS SPEAK. FUCK WASTING OXYGEN, YOU CAN FIND AT THE BAR WITH MY HOMIES
17 Jun 2007
206
Share Video

Private
0:21
im dancing, but watch my homie in the back...shes such a dork!!! lol
18 Jun 2007
189
Share Video

Private
4:06
ME AND A FEW OF MY HOMIES DOIN WHAT WE DO..HOLLA!
28 Jun 2007
175
Share Video

Private
4:13
Saying my goodbyes to all my homies.
5 Jul 2007
197
Share Video

7:50
Real Madrid is back and they are killing it homie but they cant get a goal yet...
12 Oct 2007
2150
Share Video

3:39
Hello there, Aussie nizzles! This be yo Prime Minister like yo ain't ever seen me before. I know you kiddies dig my YouTubes vibe, so check dis and pay me respekt on election day! Word. Don't forget, I be pimpin dis song on iTunes if yo like my shizzle. Come hang with my homies at www.snoopdagg****.au!
22 Oct 2007
756
Share Video

5:00
A speedpaint I did in Photoshop. It took 25 minutes, time-lapsed to 5. A shoutout to my homie Televasquez
20 Nov 2007
3757
Share Video

1:11
Just my homie screwin' around on a stripped down skateboard in the snow.
5 Dec 2007
435
Share Video

1:19
cwalk homie
24 Dec 2007
205
Share Video

3:08
Me and my homie livin' our way of life. The left side, is the crip side.
2 Jan 2008
3679
Share Video

3:06
and the Chipmunks: [Chorus] I'm Sprung...(I'm sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you I'm Sprung...(I'm Sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you You Do [7x] [Chorus] I'm Sprung...(I'm sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you I'm Sprung...(I'm Sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you You Do [4x] You Do [15x] [Verse 1] She got me doin da dishes Anythang she want for some kisses I'm cookin for her when she gets hungry All she do is actin like she want me She cuttin off all my homies Even all my other ronnies She ain't even my main lady See I been thinking 'bout it lately Man she really don't deserve me All she wanna do is hurt me So I gotta get away from her... But now I'm leaving quickly Before she come and try to get me... And I'm takin everythang with me... Well it all come down to her... [Chorus] I'm Sprung...(I'm sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you I'm Sprung...(I'm Sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you You Do [4x] You Do [15x] [Verse 2] So we went our separate ways... It's been a couple of days... But now I'm doin what I want to With nobody tellin me what I'm gone do And I'm feeling so free... With nobody but me... Now I can handle all my business All my fellas can I get a witness But I'm feelin kinda lonely On top of that I'm kinda horny And I gotta get back to her... Now I'm leavin quickly... Before she come and try to get me... And I'm takin everythang with me... Well it all come down to her... [Chorus] I'm Sprung...(I'm sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you I'm Sprung...(I'm Sprung) Dawg She Got Me... Got me doin things I'll never do If u ain't been I'm tellin you You Do [4x] You Do [15x]
17 Jan 2008
4896
Share Video

0:20
Yo baby its ya homie
23 Jan 2008
264
Share Video

0:34
Yo yo you lookin' for a great gift for your homie? Check out the new URBAN STYLE C-N-Sez by Fisher Prize!
11 Feb 2008
646
Share Video