Results for: kuasa Search Results
Family Filter:
1:56
KUASA 100 BIZ-COMMUNITY *******kuasa-100.blogspot****/
20 Mar 2010
414
Share Video

3:02
masjid kuasa Allah zikir indonesia Pulau Haruku Maluku Tengah Desa Kailolo
26 Oct 2008
53173
Share Video

10:00
Sambungan, Kkr dengan karunia berkata-kata, dengan bahasa roh, & karunia menafsirkan bahasa roh. Tuhan Yesus Kristus, masih tetap bekerja, sampai saat ini lewat kuasa Roh Kudus untuk membangun Tubuh Kristus agar sempurna dan tidak ber-cacat cela menjelang kedatangan-Nya yang kedua kali. Gerbang pujian Ministrie Bandung Indonesia.
6 Oct 2010
758
Share Video

0:46
kejadian waktu petang hari ahad 5/5/2008 jm 430 ptg di kuantan pahang
24 Oct 2008
48442
Share Video

1:34
GERBANG USAHAWAN MINGO MINGO MERUPAKAN *******aiskrim-mingo-mingo.blogspot****/
24 May 2010
545
Share Video

1:35
AXA AFFIN INSURANCE KINI BERGERAK SECARA ON-LINE *******axa-affin-insurance.blogspot****/
23 May 2010
593
Share Video

2:23
MORE BIZ LONG DISTANCE AT TVI EXPRESS MALAYSIA *******biz-long-distance.blogspot****/
15 Jun 2010
143
Share Video

1:27
FUTSAL KANAK-KANAK BATU PAHAT *******gerbang-milysa-excell.blogspot****/
16 Jun 2010
143
Share Video

2:04
QWI menggabungkan INTERNET dan NETWORKING. *******gmiexpressmalaysia.blogspot****/
29 Aug 2010
269
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2731
Share Video

2:58
PAS ingin bercita-cita menjadikan Malaysia sebuah negara islam...tetapi kerana nakkan kuasa, ia sanggup melupakan matlamat ini dan bekerjasama dengan musuhnya yang jelas menolak islam...oleh itu, kepada penyokong PAS, nasihatilah Tuan-tuan Gurumu itu supaya kembali ke jalan yg benar...
22 Sep 2008
4554
Share Video

1:54
Siri Counter Strike Bukit Chandan adalah edisi beta diamana peringkat ujian tahap fahaman pengikut PKR di uji dalam kefahaman mereka hasil dari formula DSAI dalam membentuk kesetiaan pengikutnya untuk menjajah Malaysia dan cuba menghapuskan sistem beraja yang diamalkan sejak bekurun lama dalam kaedah/cara/bentuk terkini. Bagi mereka yang tidak menyedari akan kaedah/cara/bentuk ini mereka akan terpengaruh dengan nya yang mengakibatkan perbalahan, perpecahan Umat Islam yang selama ini BERSATU dibawah Kuasa Raja-Raja Melayu Khalifah di bumi Allah. Para Pemimpin "Parti Islam SeMalaysia" (PAS) sedia maklum & faham akan niat & tingkah laku atau perbuatan yang dilakukan oleh pihak PKR dibawah pimpinan DSAI tetapi tidak dapat melakukan apa-apa..... Astaqfirullah'alazim....
9 Dec 2009
2839
Share Video

1:05
*******tinyurl****/cvjvo5 Setiap hari, anda katakan pendapat. Anda SMS, chat online, dan bercakap dengan kawan atau keluarga. Bagaimana jika apa anda katakan membawa perubahan kepada masyarakat, produk atau orang di sekeliling anda? Adakah anda dibayar untuk pendapat anda itu? Dengan Youthsays, setiap anak muda Malaysia mempunyai kuasa ini. Adakah anda termasuk sekali dalam senarai remaja berkuasa ini?? *******tinyurl****/cvjvo5 Tahukah Anda Tentang Youthsays? * Bayaran terkumpul pada 27 Februari 2009 ialah RM 150,205 * Tiada Yuran Keahlian. Keahlian PERCUMA! * Anda berpeluang menjana pendapatan sampingan melalui Youthsays Klik link dibawah untuk menyertai Youthsays : *******tinyurl****/cvjvo5 P/S : Jika saya mampu lakukan anda juga mampu. P/S/S : Tiada modal diperlukan untuk menyertai dan menjana pendapatan.
21 Mar 2009
1467
Share Video

Loading...