Results for: walau Search Results
Family Filter:
2:51
D PAS 4 Walau Engkau Jauh Di Mata Ku D PASPOR
2 Aug 2018
74
Share Video

3:36
Yang Jangan Marah yh....cuma ngetes aja koq
17 Dec 2008
1406
Share Video

0:38
mengisahkan hubungan adik beradik takkan putus walau berjauhan
6 Oct 2007
903
Share Video

1:05
Nice Song
12 Oct 2007
2660
Share Video

3:48
To All My Frenz.. I Hope We All Together 4Ever.. Walau apa keadaan pun kita akan tetap bersama selamanya..
1 Sep 2007
348
Share Video

4:00
LIRIK LAGU BDK2 ZAMAN SKARANG!!! (verse1) mari dgr cerita bdk2 zmn skrang, ada pakai jubah,ada yang sparuh telanjang, ada macam2 kulit putih tukar hitam, ikut suka hati apa peduli halal haram, masa kecik-kecik cita2 jadi doktor, bile besar jadi lupa, jadi player jadi gengster, apa kejadahnya?ayah kelu tak bkata, mak garu kpala,masa dpn huru hara, org bcinta dia pn gatal nak ikut, bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput, ini kisah anak dara blm yg pemuda, macam-macam ada,smpai xtau camna nk mula, skolah blm abis dah lagak macam dewasa, Islam hanya pada nama sume dia nak cuba, boleh main cuba2,boleh main raba2. main sama2 bila kena sama rasa tepuk dada tanya slera tanya iman tanya diri tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri aku cuma cerita apa yang aku nampak terpulanglah kat korang nak terima ke tak (chorus) budak zaman sekarang perangai pelik orang kata buruk dia pandang suma cantik tak serik, mana pergi rasa segan kalau tak kat orang kurang-kurang pun kat tuhan kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai takda orang respect kat lu memang begitu,dunia untuk orang bijak pandai-pandai hidup kalau tak nak kena pijak (verse2) cuba-cuba usha tengok-tengok sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling dia bukan buta,cuma buat-buat tak nampak dia rasa seronok jadi budak rosak akhlak(ish ish ish ) harga diri murah jual badan kat lelaki mcm balak dia confirm amik dia buat bini sedarlah diri,sedarlah dari mimpi-mimpi apa hari-hari kau memang gelap takda pagi? konon pakai seksi sebab lelaki suka tengok kalau lawa takpa cuma lawa sikit dari momok pusingkan pandangan tengok pulak benda baru budak jadi playa walau belum tumbuh bulu apa benda tu? khatan pun belum kering lagi dah pandai pulak citer main sana main sini tukar pompuan hari-hari, bukan ker kau tu muslim? Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game, boleh buat sesuka hati cuba pikir balik kemana kita lepas mati tak payah kerek-kerek kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat (chorus) (verse3) jom tengok-tengok budak-budak dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dgn peragai gedik dengan jersey besar,rantai pulak nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai pakai seluar besar padang, badan macam lidi tepi angkat sikit kasi tayang bulu kaki, tayang itu ini tunjuk suma perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk buat apa sibuk-sibuk dengan trend masa kini sanggup pakai mahal walau gadai itu ini berhabis duit cuma sebab nak perhatian semua atas sebab nak diri diperhatikan inilah hakikat,kita pentingkan luaran anugerah tuhan lebih sekadar ucapan (chorus)
30 Jul 2008
2970
Share Video

4:15
Lyric: kau dan aku adalah satu tak kira apa segala rintihan aku engkau selalu ada biar kata memisah kita biarkan saja kerana terbiasa mengejar mimpi yang pasti akan aku sentiasa merasa kehilanganmu ku akan tunggu saat bertemu tiada henti walau di mana kita berdiri di dalam dunia ini, biar sampai akhirnya nanti semua tak terang di mataku walau warnanya menyala ingin merasa namun, aku takkan cuba biar kata memisah kita, biarkan saja kerana terbiasa
9 May 2009
2250
Share Video

5:30
Belajar Membaca Alquran *******www.risalahmuslim**** B2MA Adalah program Bimbingan Belajar Membaca Al-Quran + Ilmu Tajwid System 6 Jam program ini sangat cocok bagi pemula yang belum bisa membaca al-quran bahkan sangat cocok bagi putra-putri anda.Perencanaan dan persiapan pembuatan program B2MA atau Bimbingan Belajar Membaca Al-quran ini memakan waktu satu tahun setengah lebih atau hampir dua tahun lamanya itu semua agar program ini mampu diterima dan mudah dipelajari walau oleh orang-orang yang tidak mengenal huruf arab sekalipun. Dengan metode 6 jam insya allah,siapa saja akan cepat memahami huruf hijaiyyah dan dengan cepat pandai membaca al-quran insya allah.Program B2MA ini dilengkapi dengan sounds atau contoh-contoh cara membaca al-quran dengan baik dan benar+ ilmu tajwid lengkap dengan alasan-alasan dan keterangannya yang sehingga mempermudah bagi anda untuk belajar membaca al-quran dan mengerti hukum-hukum ilmu tajwid,yaitu hukum tatacara membaca al-quran dengan baik dan benar.B2MA atau Bimbingan Belajar Membaca Al-Quran+Ilmu tajwid System 6 jam ini,mempunyai kapasitas kurang lebih sebesar 2,22GB dan anda bisa mendapatkannya pada weblog ini program B2MA ini sengaja kami buat ke dalam bentuk DVD dan tanpa perlu installasi,anda tinggal copy paste saja dan send create sortcut ke desktop untuk mempermudah penggunaan bahkan program B2MA ini dilengkapi dengan system autorun yang sehingga anda bisa langsung menjalankan melalui DVD tanpa perlu memasukan ke hardisk ini semua agar mempermudah belajar bagi mereka yang mempunyai kapasitas hardisk terbatas,program ini juga dilengkapi dengan pasilitas pemutar mp3 murotal al-quran dan hadits arbain.Jika anda ingin memesan DVD B2MA ini silahkan hubungi kami dan hubungi no 085221805556 call atau sms,sejak peluncuran perdana program ini pada tahun 2009 kami mencoba memberikannya secara gratis dengan cara mendownload pada weblog kami namun dikarenakan kami tidak memiliki dana untuk pengembangan program ini serta perawatan Komputer dan DVD RW,dengan sangat menyesal pada pertengahan peruari 2010 kami menghargai program ini seharga Rp 60.000 belum termasuk ongkos kirim.Tarip ongkos kirim disesuaikan dengan jauh dekatnya lokasi anda dan jika ada kelebihannya mohon diiklaskan dan kami akan mengirimkannya melalui jasa TIKI,beli sekarang juga selain dapat ilmu bermanfaat andapun akan mendapatkan pahala karena turut mendukung dan mendanai program ini. klik disini Rp.60.000 belum termasuk ongkos kirim.
12 Mar 2010
835
Share Video

2:10
Tiga cewek cantik dan bokek mau nggak mau harus jumpalitan, putar otak, dan baca mantera buat mengusir preman yang mau menggusur rumah kost mereka. Sambil rebutan cowok, pula! Gina (Luna Maya) pontang-panting kerja sambilan sebagai wartawan, Tari (Tyas Mirasih) jungkir balik jadi guru aerobik dan Zizi (Imey Liem) menjadi seorang seniman tatto, bertiga adalah sahabat yang harus kerja sambilan agar tetep bisa kuliah di Jakarta. Untungnya ibu Laksmi (Yatti Surachman) walau tampak kejam , janda tanpa anak pemilik kost khusus mahasiwi tempat mereka tinggal ini, sebenarnya cukup perhatian dengan tidak semena-mena menagih uang kost. Suatu hari datang segerombolan preman suruhan mafia tanah yang datang meneror perumahan tempat mereka tinggal. Para preman yang di ketuai oleh Rido (Reza Pahlevi) mengintimidasi para penduduk untuk segera menjual tanah mereka dengan harga murah. Bahkan sampai membakar beberapa area perumahan agar segera dikosongkan Dibantu oleh ketua Karang Taruna idola mereka, Seno (Fathir Mochtar) , tiga mahasiswi yang doyan ngutang bayar kost ini menyusun strategi unik melawan para preman tersebut. Genderang perang telah di tabuh, terjadilah perang unik ala RATU KOSTmopolitan! Gina dengan keahlian masaknya akan bikin preman kocar-kacir dengan senjata andalannya : wajan dan sutil. Tari, dengan gerakan-gerakan aerobik dan dua cermin kembarnya siap untuk menaklukan para Mafia. Sedangkan Zizi yang percaya pada klenik ini akan mempraktekkan ilmu santetnya untuk mengusir para preman. Mampukah ketiga mahasiwi yang berasal dari luar Jakarta ini mempertahankan tempat kost mereka? Seru-seruannya mulai 27 Mei 2010
25 May 2010
1182
Share Video

4:16
play a gitar with love, ku banggakan dirimu ketika awal bertemu penuh kasih dan sayang kau lakukan itu kau hadirkan bunga didalam hidupku harum mewangi iringi aku # kau pun hilang dan datang # terkadatang ketika ada REFF :Biarlah kita jalani pahit manisnya cinta mengalir bagai air yang tenang melawan kebisingan rindu tak lagi ada kau diam pergi dan datang walau terasa menyakitkan aku kan coba tuk tetap bertahan sempat aku coba melupakan dirimu hilangkan rasa egomu didalam otakku begitu sayang aku akn dirimu jadilH ku selalu apa yang engkau mau back to # n REFF
22 Mar 2011
1321
Share Video

5:10
lucu juga nih lagu..dulu wkt aku kecil aku sering dengar tetanggaku nyetel lagu dang dut..lama2 aku jd suka lg dang dut juga dari tetanggaku sebelah..haha..walau ortuku sendiri sukanya oldies mancanegara..hehe
22 Nov 2011
442
Share Video

2:20
Riset ilmiah tanaman obat sarang semut telah dilakukan oleh para peneliti, Baik di luar negeri, maupun oleh peneliti dalam negeri. Kabar baiknya, dosis walau ditingkatkan sampai 400 kali lipat, tetap aman untuk dikonsumsi. Namun, dosis yang dianjurkan adalah 3 kali sehari, masing-masing satu gelas. Untuk mengenal lebih lanjut tentang riset ini, Anda bisa kunjungi *******www.sarangsemutbandung****/2013/03/riset-ilmiah-tumbuhan-sarang-semut.html Jual sarang semut segar, bonggol iris dadakan - khasiat lebih mantap. Untuk info dan pemesanan, bisa hubungi: Pak Indra Alfaatih 0853-1796-3881 (wa) 0838-2262-0838 0858-625-79799 Bb D1366D6F
11 Oct 2016
205
Share Video

4:01
Aku Kamu Dan Kita Semua Bersama Dalam Canda Dan Tawa Suka Duka Dan Semua Masalah Bersama Hadapi Dalam Satu Langkah Bagaikan Satu Tubuh Kita Saling Butuh Pabila Satu Bagian Tersentuh Semua Rasakan Itu Setiap Saat Kita Harus Tetap Setia Bersama Walau Kita Berbeda Suatu Saat Nanti Kita Kan Berpisah Bersama Jangan Lupakan Kita Saling Percaya, Saling Menjaga Disatu Rasa Disatu Cinta Kita Untuk Bersama Saling Mengerti, Saling Pahami Disaat Sedih Kamu Gak Sendiri Ada Kita Disini
5 Feb 2018
75
Share Video